[BC3] wag (where are the games)

Pagina: 1
Acties:

• machiel
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-07 18:09
Ik was wat aan het surfen, en ik dacht: "wat voor compu zou ik nu willen hebben?". Ik kwam op de volgende droompc (samengevat):

Toshiba DVD 16/48
Corsair 256MB PC266 Registered DDR
Creative SoundBlaster LIVE Platinum 5.1
IBM Telesto 7200 RPM 60 GB
Philips Brilliance 201P
Asus A7M266
Asus V8200 GeForce3 64MB DeLuxe
AMD Thunderbird 1333Mhz. 266FSB

En dit alles voor plm 9000,-

Maar nu de grote vraag:
Wat zou ik hier op moeten spelen??? Quake3, Unreal Tournament? Dat zijn toch de voorlopers op grafisch gebied, maar die draaien op zo''n superbak met 80 fps op 1600x1200.
Conclusie:
Mooie hardware maar z''n geld niet waard want er zijn geen spellen om op te spelen.

• MaikelG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

MaikelG

^^

Wees gerust, die komen vanzelf :)

^^ 4 mega pixels - BF1 / Discord: bierrrrrtje

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-08 19:28

spok9

Groen...

Ach ja... de hardware loopt op het moment een beetje voor op de software. Er komt vast nog wel een tijd waarin je zo''n pc optimaal kan gebruiken.

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

Verwijderd

Op vrijdag 18 mei 2001 17:13 schreef mickgreen het volgende:
En dit alles voor plm 9000,-
Is dat niet een beeeeetje veel?

Verwijderd

Op vrijdag 18 mei 2001 20:01 schreef DMaarten het volgende:

[..]

Is dat niet een beeeeetje veel?
hij zegt toch ook wat voor computer zou ik nu willen hebben!
Bij een beetje fantaseren speelt geld natuurlijk geen rol >:)

Tis trouwes inderdaad wat overkill voor de moderne games op dit moment. Maar moet je over een jaar nog maar es kijken :P
En het is ook maar goed dat de nieuwste hardware de nieuwste games tenminste snel kan spelen, want anders zou je de hele tijd je computer moeten upgraden om de nieuwste spelletjes een beetje soepel te laten lopen... Als je dit systeem koopt ken je tenminste wel weer een jaartje vooruit imho. Zelfs wel twee jaar als je niet al te kritisch bent tegen die tijd en alles op 1600x1200 wil spelen...

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

Op vrijdag 18 mei 2001 20:14 schreef PsyFlux het volgende:

[..]

hij zegt toch ook wat voor computer zou ik nu willen hebben!
Bij een beetje fantaseren speelt geld natuurlijk geen rol >:)
dan zou ik toch 4 van die IBM schijven in RAID 0 willen hebben :9~

Verwijderd

Op vrijdag 18 mei 2001 20:17 schreef DR het volgende:

[..]

dan zou ik toch 4 van die IBM schijven in RAID 0 willen hebben :9~
maar dat vind ik niet meer erg realistisch... Je kunt die dingen niet normaal kwijt in een kast. Zelfs niet in een bigtower omdat ze ook nog gekoeld moeten worden en dus niet direct gestapeld kunnen worden denk ik (niet 4 hoog in elk geval).
Je kan ook wel zeggen: ach, ik koop heel IBM wel op en laat hun een speciale gamescomputer van 5 gigahertz voor me ontwerpen...

Verwijderd

ik vind mijn P4 1,4GHz snel zat...... :)

• machiel
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-07 18:09
Sterker nog: Ik vind mijn Athlon 500 + GF256 snel zat. Ik zou alleen een snellere HD willen maar dat is eigenlijk ook niet echt nodig. En mijn pc''tje is al meer dan een jaar oud. Dus ik denk dat mijn droompc nog wel langer dan mee gaat.

• Wimpy006
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:49
Op vrijdag 18 mei 2001 20:22 schreef PsyFlux het volgende:

[..]

maar dat vind ik niet meer erg realistisch... Je kunt die dingen niet normaal kwijt in een kast. Zelfs niet in een bigtower omdat ze ook nog gekoeld moeten worden en dus niet direct gestapeld kunnen worden denk ik (niet 4 hoog in elk geval).
Je kan ook wel zeggen: ach, ik koop heel IBM wel op en laat hun een speciale gamescomputer van 5 gigahertz voor me ontwerpen...
Ach man die kun je goed kwijt in een big tower. voor iedere schijf zown 5kwart ding en dan heb je er nog 2 over voor dvd en cd-rw. En dan gewoon voor ieder 5kwart ding zown koeler waar je je schijf inlegt (superkoelding en ziet er nog kewl uit).

Mijn huidige systeem: Te veel nieuwe oude rommel op om te noemen.

Verwijderd

Hey, wet van de remmende voorsprong. Hoe beter je systeem, hoe eerder je de games kan spelen die nieuw uitkomen... 8-)
Pagina: 1