Toon posts:

[BC3] VxD Probleem ! :)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok dus ik ga mijn verhaaltje eens uit de doeken doen :)
Ik zag dus de 4.31 drivers van ViA staan en gezien ik nooit problemen heb met deze drivers dacht ik... ik ga ze maar is installen :)
Dus ja ik unzip het... hij vraagt mij om een bestand te overwriten (is dit wel normaal?)... ik druk yes to all...
installeer de drivers en hopla herstart de pc en wat zegt hij voor ik opstart... dat hij de viagart.vxd niet kan vinden via system.ini :?
Dus wat is het probleem nu... ik kan niets meer doen behalve chatten enzo... want ik krijg altijd VxD errors bij het starten van een spelletje...

Nu wat heb ik allemaal al gedaan?
1) uninstallen en andere drivers geinstalleerd... niet gelukt
2) het unzippen en het commando gegeven niet te overwriten ... niet gelukt
3) de vxd driver appart proberen te installeren... niet gelukt...

Mag ik jullie hulp nog eens vragen? ;)

Typos :r

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
hoi,
ik heb ze pas ook geinstalled. je moest ze eerst unzippen, waarbij de default c:\windows\temp ofzo is, dit heb ik veranderd in d:\drivers, daarna setup.exe gedaan, rebooten en no problems.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
verder...was het niet zo dat er op de via-site ook iets staat over viagart??

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
Hm ik heb in een andere dir geunzipped... misschien zet hij die default in windows system.ini ... misschien is het daardoor...
Ik zal is effe checke bedankt anyway :)

• F.U.B.A.R
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-07 22:15
Je bent wel erg blij voor iemand die zijn Windows net zwaar verneukt heeft! :)

De VIAGART.VXD diende volgens mij om de AGP-kaart aan te sturen :). Vandaar dat je geen spellen meer kunt spelen :).

Heb je al naar een driver-verwijderaar voor de VIA 4-in-1 drivers gezocht :)? Zo''n programma die alle restjes ervan verwijderd :).

En anders kun je (heel omslachtig) ook alle apparaten uit je Apparaatsbeheer verwijderen, rebooten en dan alles opnieuw installeren :). Misschien helpt dat (VIA-drivers zitten ook in de IDE-controllers en nog wat andere dingen) :).

Succes! :) :) :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben blij btw :)
de eerste keer dat ik faal met VxD... denk ik :)

Verwijderd

Topicstarter
Ok lukt dus helemaaaaaaaaaaal niet.
Waar kan ik zon via uninstaller krijgen :?
Of voldoet het dat ik gewoon windows over windows install?

Verwijderd

Topicstarter
Nobody out there anymore? :'(

• BC3 Victim
kan je niet beter die viagart.vxd in je c:\windows\system\ map pletten?

en anders Norton WinDocter / Vertisoft Fixit erover heen halen en opnieuw die Via drivers installeren...

Pagina: 1