Ok dus ik ga mijn verhaaltje eens uit de doeken doen 
Ik zag dus de 4.31 drivers van ViA staan en gezien ik nooit problemen heb met deze drivers dacht ik... ik ga ze maar is installen
Dus ja ik unzip het... hij vraagt mij om een bestand te overwriten (is dit wel normaal?)... ik druk yes to all...
installeer de drivers en hopla herstart de pc en wat zegt hij voor ik opstart... dat hij de viagart.vxd niet kan vinden via system.ini
Dus wat is het probleem nu... ik kan niets meer doen behalve chatten enzo... want ik krijg altijd VxD errors bij het starten van een spelletje...
Nu wat heb ik allemaal al gedaan?
1) uninstallen en andere drivers geinstalleerd... niet gelukt
2) het unzippen en het commando gegeven niet te overwriten ... niet gelukt
3) de vxd driver appart proberen te installeren... niet gelukt...
Mag ik jullie hulp nog eens vragen?
Typos
Ik zag dus de 4.31 drivers van ViA staan en gezien ik nooit problemen heb met deze drivers dacht ik... ik ga ze maar is installen
Dus ja ik unzip het... hij vraagt mij om een bestand te overwriten (is dit wel normaal?)... ik druk yes to all...
installeer de drivers en hopla herstart de pc en wat zegt hij voor ik opstart... dat hij de viagart.vxd niet kan vinden via system.ini
Dus wat is het probleem nu... ik kan niets meer doen behalve chatten enzo... want ik krijg altijd VxD errors bij het starten van een spelletje...
Nu wat heb ik allemaal al gedaan?
1) uninstallen en andere drivers geinstalleerd... niet gelukt
2) het unzippen en het commando gegeven niet te overwriten ... niet gelukt
3) de vxd driver appart proberen te installeren... niet gelukt...
Mag ik jullie hulp nog eens vragen?
Typos