Toon posts:

[BC3] Moet een P2-450 mobo hebben

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok ik heb dus een P2-450 mobo nodig maar ik weet dus niet welk type er nog wordt gemaakt
imand nog een ID welke goed is?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Zo''n slot 1 ding??

suc7, die worden niet meer gemaakt. je zou desnoods de compuerboeren langslopen en vragen of ze er nog een op zolder hebben liggen :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Loft
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:50
zoeken
zowel hier op GoT staat er veel over vermeld
op Tweakers zijn er heel veel die 2ehand spullen aanbieden of vragen...

Eentje die goed is :? : 1 die werkt natuurlijk |:( Ligt er ook een beetje aan waarvoor je het wilt gebruiken. Wel/niet overclocken enzo..
Maar een asus P2b is en blijft een goede keuze

If I agreed with you, we'd both be wrong.

Verwijderd

Topicstarter
ja maar zit hier op curacao en daar zijn geen pc boeren:'( er zijn niet eens boer boeren hier

• Loft
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:50
Op vrijdag 18 mei 2001 15:34 schreef Ringo11 het volgende:
ja maar zit hier op curacao en daar zijn geen pc boeren:'( er zijn niet eens boer boeren hier
Lache...lekker weer daar.. :) Staat in je profiel dat je in purmerend woont... Tijdelijke actie daar??
Succes verder.. weet daar verder niet waar je computerspullen moet halen. Ik haalt het meestal in NL >:)

If I agreed with you, we'd both be wrong.

Verwijderd

hebben ze daar dan internet :? :7 :P

Verwijderd

Topicstarter
LOl ja is mijn stage * Lycky basterd aint I >:) *

ik doe dit via het bedrijfs Inet * 128K lijn * want heb hier een pc staan maar mobo is dood en aangezien dit 1 van de :r betere pc''s is hier moet ik hem wel werkend hebben

• BC3 Victim
Daar zal toch wel ergens een zaak zijn waar ze hardware verkopen??? Of wordt daar alles geimpoteerd????

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
ja alles wordt hier vanuit het buiten land binnen gevoerd dus dat kost al een hoop tijd maar niemand hier heeft de centen om een GF2 of een TB1.4GH te kopen dus er zijn bar weinig zaken

• BC3 Victim
Maar je zit wel droog en warm. En je hebt altijd koffie (dat bouwen ze daar toch aan, of niet??)

Ik denk als je hier een 2nd hands mobo koop het vervoer (post) ook wel duur wordt, als het überhaupt aankomt.... :)

Verwijderd

Topicstarter
Tja voor de PC lui is het hier ERG hard geen 1 zaak met TB''s P4 of wat dan ook en de douane hier kan het wel voor 3 maanden stretchen voordat het wordt door gelaten

ach ja iemand nog een type naam voor een P2-450?

dan kijk ik wel of er hier nog 1 is want ze lopen hier toch ERG achter dus wat in NL oud is kan hier nog wel makkelijk te krijgen zijn 8-)

• F.U.B.A.R
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-07 22:15
Je gaat wel ver weg voor een goedkope P2-450! :+

Verwijderd

Topicstarter
tja je moet toch wat doen om je pc''s werkend te houden ;)
Pagina: 1