Toon posts:

[BC3] WOR (Wake ON Ring) ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand hoe wake-on-ring werkt?

Voor zover ik weet gelijk aan wake-on-lan, dus modem, kabeltje van modem naar moederbord.

Heeft iemand daar ervaring mee? Ik ken namelijk geen modem met WOR-pinnen, of zo''n kabeltje.

Heeft alleen het nadeel >:) dat als er iemand naar je normale toestel belt je computer ook aangaat...
Is wel handig icm ISDN ofzo (aparte lijn bellen om pc aan te zetten)

Dus hoe werkt die handel en welke modems ondersteunen het?

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 22:46

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Mijn externe modem (voor Girotel :)) ondersteunt het. Ik kwam daarachter omdat mn peecee op de meest vreemde momenten aanging :)
Volgens mij is het bij de interne modems niet zo als met een NIC dat er een apart kabeltje voor is.

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Intern zou ik niet weten hoe het werkt... maar via de COM-poort werkt het in ieder geval wel....

owja....

Modem aansluiten (duh) en in het bios WOR inschakelen....

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Volgens mij werkt ''t bij alle externe modems. En bij geen enkele interne modem, volgens mij staat dat ook in ''t boekje van m''n mobo.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen