[BC3] Help!!! problemen met installeren ethernet kaart

Pagina: 1
Acties:

• Platel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-08 02:10

Platel

Trogdor the Burninator!

Topicstarter
Probeer eens een ander PCI slot

Remember there are no stupid questions, just stupid people...

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Strange maar wanneer ik mijn ethernet kaart inplug in mijn pci slot en de boel opstart dan doet mijn videokaart (ook PCI) het niet meer ?!?!!
dus... ethernet kaart eruitgehaald en we hadden weer beeld...

heeft iemand een idee hoe ik dit *T^$*& probleem kan oplossen ? :(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

probeer hem ff in een ander slot te doen.

Verwijderd

Gebruik je de drivers van Windows??

Andere drivers downen denk ik.

• BC3 Victim
ik heb alle pci sloten geprobeerd.. en het werkte niet... videokaart in andere sloten gedaan om te kijken of ze wel werkten en raar maar waar de videokaart werkt... ethernet kaart in het originele pci slot waar de videokaart zat geplugd en... weer geen beeld ???

enige suggesties?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op vrijdag 18 mei 2001 14:21 schreef Guanoape het volgende:
Gebruik je de drivers van Windows??

Andere drivers downen denk ik.
Haha, kan dus niet als je geen beeld hebt. |:(

Verwijderd

Op vrijdag 18 mei 2001 14:25 schreef madmax_nl het volgende:
ik heb alle pci sloten geprobeerd.. en het werkte niet... videokaart in andere sloten gedaan om te kijken of ze wel werkten en raar maar waar de videokaart werkt... ethernet kaart in het originele pci slot waar de videokaart zat geplugd en... weer geen beeld ???

enige suggesties?
Andere Ethernetkaart..
Ethernetkaart in andere computer proberen, doet hij het daar niet is waarschijnlijk je ethernetkaart kaduk..

• sjuk425
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

sjuk425

blah.

tsja een ne2k 10/100Mbit kost maar 3 tientjes ofzo, gewoon ff proberen met een andere dus.

• BC3 Victim
MIsschien een ideetje,

FF checke of je in je bios plug & play OS kan uitzetten en evt je PCI irq''s handmatig instellen.

SLOT 1 USING IRQ x
SLOT 2 USING IRQ y

etc

Pagina: 1