De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Daarnaast heeft dit bord standaard RAID ondersteuning. De A7V niet, maar met een biosupdate ondersteund dit bord RAID overigens ook. (kijk op www.braziliantech.com).
"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Wat vind je zelf ?Op vrijdag 18 mei 2001 11:47 schreef Barfbag het volgende:
Hey bedankt voor je reactie maar is die nou veel duurder?
http://www.tweakers.net/pricewatch/10259
http://www.tweakers.net/pricewatch/14904
Thnx voor jullie reacties!
errug verwarrend allemaal
If it ain't broken, play with it till it breaks.
LolOp vrijdag 18 mei 2001 11:58 schreef Crusader het volgende:
Huh? Zit ik ineens in Hardware Algemeen ofzo? Oh nee, dit is nog steeds Network Troubleshooting...
errug verwarrend allemaal
ik had niet eens door, ik was er via Active Topics
Aannames zijn fataal.
De A7V133 ondersteund cpu''s tot en met 133 FSB en zal dus ook meer cpu''s die in de toekomst uitkomen ondersteunen.
Bij een Multiplier van 12,5 gaat de a7v dus tot 100*12,5 = 1250 Mhz en de A7V133 tot 133*12,5 = 1662,5 Mhz.
Dus het toekomstperspectief van de A7V133 is wat rooskleuriger
"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"
Hoewel ik goed te spreken ben over asus, als ik vantevoren had geweten hoeveel gezeik ik zou krijgen met dit bordje, had ik hem zeker niet aangeschaft.
Inmiddels draait de handel gelukkig stabiel. Helaas weet ik alleen niet waar het probleem zat......
Verwijderd
LOL ik heb precies dezelfde en nog nooooooooit problemen gehad.Op vrijdag 18 mei 2001 19:01 schreef wfvn het volgende:
Ik heb een A7V rev 1.02.
Hoewel ik goed te spreken ben over asus, als ik vantevoren had geweten hoeveel gezeik ik zou krijgen met dit bordje, had ik hem zeker niet aangeschaft.
Inmiddels draait de handel gelukkig stabiel. Helaas weet ik alleen niet waar het probleem zat......
Ook als ik ermee loop te kutten vreet ie alles.
Ik vond het minder LOL....Op vrijdag 18 mei 2001 19:03 schreef schumache het volgende:
[..]
LOL ik heb precies dezelfde en nog nooooooooit problemen gehad.
Ook als ik ermee loop te kutten vreet ie alles.
Ik kon hem ZONDER kutten nog niet eens stabiel krijgen. Geheugenmixjes vreet hij trouwens nog steeds niet.....
Verwijderd
nu koop ik een asus a7m 266 met ddr of een a7a 266 sdr\ddr combi met ali chip of de nieuwe sis chip ik weet het nog niet
ik heb nu 326mb werkgeheugen en is toch zonden als ik dat weg moet doen word denk ik toch de a7a 266 dan
o de asus a7v gaat dus weg om dat hij niet de 266 bus ondersteunt dat is ook de rede