Toon posts:

[BC3] Systeembeheer op http://systeembeheer.pagina.nl

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik was zojuist op de http://systeembeheer.pagina.nl (niet aanklikken!) van Startpagina.nl en kwam daar dit zeer goede forum tegen. Veel beter dan hun eigen forum, overigens.

Weet iemand hier hoe je Windows ME nou eens eindelijk helemaal stabiel krijgt? Of kun je dan beter Windows 2000 gebruiken?

Adios en bedankt. 8-)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
W2K

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
W2K !!!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-08 19:28

spok9

Groen...

Win2K draait hartstikke stabiel hier. Ik heb ook WinME gehad, maar dat liep toch echt niet lekker. Ik zou dus gewoon voor Win2K gaan.

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

• Koelkasten
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-07 00:29

Koelkasten

har har koelkast op je knar

WIN ME !!

Win me istallen echte win me drivers voor apparatuur vinden en er op zetten

Dan systeem herstellen uit gooien en draaien die handel geen probs mee geweldig snel en stabiel ach ach niet zo stabiel als win2k maar wel veeeeeel beter als win98SE of lager

Sommige mensen....

Verwijderd

Precies system restore is de grootste boosdoener, en met de nieuwste winMe drivers is de kans dat hij stabiel draaid erg groot.

Ik draai WinMe en Win2k.. Ik gebruik Win2k voor Applicaties en networking etc... WinMe voor Multimediatoepassingen en Gaming..

Ja Win2k is stabieler dan WinME, en Win2k gaat idd beter met RAM resources om dan WinMe.

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
/verkeerde forum
Pagina: 1