[BC3] Printer

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Waarom komt er na het printen altijd een leeg velletje uit de priner?
Zodra als de printer het document uitgeprint heeft komt er een leeg velletje papier achteraan.
Hoe stop ik dit??? :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-08 20:02
En iets meer details ;) ?

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Wehhe, heb ik gelukkig geen last van. Maareh, wat voor comp. en wat voor printer heb je?

• Boogie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-04 04:51
Misschien wel omdat je document langer dan 1 pagina is? (Als het uit spaties of <enter>''s bestaat zie je dat niet) Stel bij het printen van je document eens in op: printen pagina 1 ipv Alles

Hab je hier in meerder pakketten last van? Heb je wel de goede driver (meest recente)?

• lester
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Dit is een soort van ""scheidingspagina""
Dit is gemaakt voor als je je printer in een netwerk gebruikt en er meeerdere personen gebruik van maken.

moet wel uit te zetten zijn in je driver

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op vrijdag 18 mei 2001 10:27 schreef Bulldog het volgende:
Wehhe, heb ik gelukkig geen last van. Maareh, wat voor comp. en wat voor printer heb je?
HP deskjet 640 c

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Pagina: 1