[BC3] nou op de nette manier dan ?

Pagina: 1
Acties:

• harryslinger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-06 20:00
Ik vindt dat de meeste mensen hier veel hardware kapot maken door een vorm van onkunde en daarom ook nog eens grantie proberen te krijgen bij bedrijven die deze onderdelen aan hun verkocht hebben als zijnde goed.
Mijn frustratie is dus btaal 50 piek meer en laat dit over aan mensen die er wel verstand van hebben en bespaar geen 50 piek om het daarna als nog kapot te maken (bij intel staat er ook op de doos "this product is to be installed proffesionally", sat ook nog een frustratie is dat de moderators bij het eerste of beste negatieve klank richting hun kant een post direct sluiten en dan maar zeggen dat je maar een mailtje moet sturen met je frustraties waar vervolgens niks mee wordt gedaan! :r

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Dat 1e kan ik nog inkomen... ik ken er genoeg die hun cpu gemold hebben door gewoon teveel te ''kloten'', maar dat laatste (hoort eigenlijk in LA): heb je het überhaupt al eens geprobeerd? Nogmaals: als je daar klachten over hebt, open een topic in [url="/listtopics.php/15"]Lieve Adjes[/url]... dat kan iedereen lezen.
Dit topic laat ik uit blijk van goede wil (nog) open, maar dan graag alleen discussies over het eerste punt van je stelling, okee? :)

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:54
Waren hier nu 3 topic voor nodig?

Als je iets niet zelf probeert dan kan je het ook niet leren is mijn motto. Dus alleen als je het niet wilt wagen of er geen tijd voor hebt betaal dan geld om het te laten doen.

• Tupolev
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-08 15:10
Ja, en wat moet je doen als je je nieuwe compu samenstelt met hardware uit drie verschillende winkels?

Engineering

• SiGNe
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18-06 00:01

SiGNe

Ook hoi!

Een computer in elkaar zetten is net lego.
Makkelijker nog, alles past maar op een manier.
Als je het dan nog kapot krijgt ben je inderdaad erg dom.
Veel hardware gaat kapot bij het overklokken en uiteraard heeft de gemiddelde tweaker geen zin om meteen weer een paar honderd piek voor een moederbord neer te tellen en dus probeer je het op garantie te gooien.
En zeg nou zelf, normaal gaat alles pas kapot als de garantie net een week verlopen is en nu kan je er tenminste wel gebruik van maken.

Niet?
[Specs]