[BC3] *HOT* 90 Graden !!!

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Mijn huidige pc''tje

-amd 750 + Heavy metal koeler (2 fans)
-abit ka7-100 mobo
-256mb dimm
-aopen hq-08 300 watt
-asus geforce2 v7700
-Pioneer dvd rom
-plexwriter cd writer
-soundblaster live 1024
-maxtor 66udma

Wat is het probleem zul je denken.

ik heb even sisoft sandra 2000 laten draaien en er kwam toch iets naar boven waar ik niet echt blij meet ben en waar ik me zorgen over maak !!

namelijk de voeding....volgens die programma is dat ding 90 graden celcius !!!!!!

mijn main mobo wordt 64 graden celcius !!!!

en mijn proc. wordt 35 graden celcius !!!!

en het vreemde is ook ,dat als ik de kast openhaal en mijn hand op de voeding leg, dat ik ''em na een paar tellen weer eraf haal om verschillende redenen.

Dit kan toch niet goed zijn ????

90 fokking graden !!!!!!!!!!!

wat is het probleem ??
alle ventilatoren doen het gewoon en hij zit niet in een ruimte waar geen ventilatie zit ofzo....

dus waar ligt het aan ????????????????

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Zou ik toch even je voeding na laten kijken...

• BC3 Victim
Op vrijdag 18 mei 2001 00:01 schreef newby het volgende:
Zou ik toch even je voeding na laten kijken...
maar hij blaast gewoon zijn normale gang....

?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• blissard
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:09
misschien in Fahrenheid. 90 graden F is ongeveer 32 graden C. dat zou dus misschien wel kunnen

• BC3 Victim
Nou jij hebt in ieder geval geen verwarming nodig in de winter Wohahahaha :)

• BC3 Victim
Op vrijdag 18 mei 2001 00:05 schreef blissard het volgende:
misschien in Fahrenheid. 90 graden F is ongeveer 32 graden C. dat zou dus misschien wel kunnen
Hhahahaha...... hij stond ergens in de 100+ in Fahrenheit ;)
stond er namelijk achter

• Dreamer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-06 12:47

Dreamer

Foutje

ik zou je voeding inderdaad maar ff na laten kijken

en misschien een wat sterkere nemen (weet nie wat er nu in zit) dan hoeft hij niet constant max te draaien.

specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

check idd even de voeding

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• BC3 Victim
Nog nooit een temp sensor in een voeding van Aopen gezien, maar dat kan ook aan mij liggen.

• BC3 Victim
mijn main mobo wordt 64 graden celcius !!!!
Dit lijkt me ook wel heel erg warm:? Ik zou met een ander proggie ff checken of echt wel de juiste waardes worden aangegeven. En mocht je voeding echt zo warm zijn dan zou ik hem snel vervangen.

Verwijderd

reactie is overbodig en storend.....

Hiero stonden 30 links naar Intel CPU temps

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Jobeskillo.....
Topicverneuken kunnen we niet waarderen. reacties zijn getrashen en ingekort...

Niet meer doen.
Pagina: 1