Toon posts:

[BC3] WebBoy notebook, Wie kent em

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ey allen,
Vandaag was ik in Media-Markt Amsterdam, en daar viel mijn oog op een notebook Getiteld "WEbBoy" een pIII 850 Mhz en 128 mb inetern voor maar 4200 ballen

IS deze notebook wat, wie kent em en wat zijn de ervaringen van dat ding,

BVD

Aster-X

• Equilibrium
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-02-2025

Equilibrium

The Zeitgeist Movement

Dat ding is ook bij de LIDL (lees: zo''n Duitse supermarktketen net als de Aldi) in de aanbieding geweest voor Fl. 4444,- ...
D''r zat echt alles op en aan: P3-850 / 128Mb Samsung / 16x Toshiba DVD / 20Gb enz...

Check voor specs:

http://www.gericom.com/cfml/page.cfm?page=produktserie_daten&user=factory_outlet&serie=23

Verwijderd

Topicstarter
double post |:(

• kieskes
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
Jep, die is ook te koop geweest bij de LIDL voor 4444, op het werk hebben we er 2 gekocht, dingen werken echt perfect, en zien er ook nog is goed uit
Prima lappie hoor :P

Edit: werkte 2 keer perfect |:(

• Zorg
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:06
Thnx voor die site

ik moet hopelijk binnenkort ook 2 lappies kopen en dezen zijn goedkoop!!

weet iemand ook of de mediamarkt ze blijft leveren? anders bestel ik ze wel op die link

Mijn hobby projectjes: www.agenticprojects.be

• Arjenn
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-05 14:24
Wow, das VEEL te duur, je kunt bij de mediamarkt als het goe dis op dit moment een webboy 1 Ghz!! 256 mb ram!! dvd!! 20 gig hd!!
krijgen voor 3999,- Serieus, m''n oma (ja dat lees je goed :)) heeft er net zoeen gekocht bij de mediamarkt in Leeuwarden.

• Zorg
damn ik moet toch ook maar ff bij mediamarkt kijken :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 20 mei 2001 15:02 schreef Arjenn het volgende:
m''n oma (ja dat lees je goed :)) heeft er net zoeen gekocht bij de mediamarkt in Leeuwarden.
Op naar Leeuwarden dan maar denk ik :)

• Hoicks
  • Laatst online: 09:01

Hoicks

Techno!

Ik hoop niet dat die webboy gemaakt is door die lui van http://www.webboy.nl (Jammer dat ik geen link meer kan geven naar SG/Professionaliteit) |:(

Verwijderd

Topicstarter
HAHAH, :)

nee ik denk et niet nee

• Zorg
helaas leeuwarden heeft ze niet meer :(

weet iemand ook wanneer ze weer terug komen of hoe ik daar achter kom zonder dat ik er iedere keer langs moet of moet bellen?

Verwijderd

kijk eens bij www.mediamarkt.de

Gericom laptop, p3-800, 128mb, dvd etc etc, voor 2999DM, oftewel: ongeveer F3300,-
en 2 jaar garantie erop :) /me heeft wel interesse in een nieuwe laptop.

Wil je toch de zekerheid, ga dan voor een Acer of Dell laptop. Acer 202 kost overal maar 3200,- (cel. 650, 5gb harddisk, 12,1inch tft en 64mb ram), en een dell kost rond de F3000,-, maar met een cel600 dan. Wel meer mogelijkheden met op maat maken.

• Arjenn
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-05 14:24
Alles leuk en wel, maar koop die laptops NIET in duitsland, daar hebben ze een totaal andere toetsenbord-indeling. Enne, dr is echt helemaal niks mis met die dingen, kon er zelfs DeltaForce: Land Warrior mee spelen, online!!!1

Verwijderd

Op zondag 20 mei 2001 15:02 schreef Arjenn het volgende:
Wow, das VEEL te duur, je kunt bij de mediamarkt als het goe dis op dit moment een webboy 1 Ghz!! 256 mb ram!! dvd!! 20 gig hd!!
krijgen voor 3999,- Serieus, m''n oma (ja dat lees je goed :)) heeft er net zoeen gekocht bij de mediamarkt in Leeuwarden.
is nu ook landelijk te koop bij de Lidl. F4444,-. Gericom laptop, 20gb hd, 14,1"tft, dvd, 256 mb ram en een p3-1ghz
Pagina: 1