De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Ik gebruik hiervoor een oude stofzuiger die achteraan warme lucht uitblaast.Op donderdag 17 mei 2001 19:33 schreef IamBernie het volgende:
Hehe, hier zat ik toevallig een tijdje geleden ook al aan te denken. En met een stofdoekje gaat het dus gewoon NIET met al die kleine soldeerpuntjes.
Handig
Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Verwijderd
Of zuigt mijn stofzuiger niet hard genoeg ?
Daarna de boel ff opvangen in de stofzuiger
Hoezo buiten, ik werk gewoon binnen met de compressorOp donderdag 17 mei 2001 19:45 schreef CV_SmileY het volgende:
(buiten!!) met een compressor stof er uit BLOWEN
Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
lekkerOp donderdag 17 mei 2001 19:52 schreef ALH het volgende:
[..]
Hoezo buiten, ik werk gewoon binnen met de compressor
dat is mijn cleaningkit.
"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b
Gebruik ik ook. Werkt zeer goed.Op donderdag 17 mei 2001 20:35 schreef gnimmeL_kraD het volgende:
je kunt ook gewoon een spuitbus met perslucht kopen. Dat werkt pas echt super. Kun je kopen in iedere computerwinkel (Vobis,Dynabyte ofzo) voor zo''n 3 tientjes.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Heb er nooit last van maar de pjoeter die ik het langst heb gehad die heeft hier een half jaar gestaan.
Verwijderd
Yo bikkel !Op donderdag 17 mei 2001 22:07 schreef Reind het volgende:
Nieuw MoBo kopen want als ie zo stoffig is dan is ie ook vast heel errug oud.
Heb er nooit last van maar de pjoeter die ik het langst heb gehad die heeft hier een half jaar gestaan.
Ik wil niet veel zeggen hoor, maar nieuwe apparatuur kan ook ranzig vies zijn.
''k had laast een cd-rom speler van 48x, kon ik meenemen omdat hij het niet meer deed. Nou, je hebt nog nooit zoveel stof in een kleine ruimte gezien!, en dan overdrijf ik niet.
Gewoon uit elkaar geschroeft, electronica eruit, de rest met een sopje, electronica blazen, beetje plastic vet erin, en hij doet het als een zonnetje !
Lijkt me nix, een CDrom die het doet als een zonnetjeOp vrijdag 18 mei 2001 09:08 schreef Toverstaf het volgende:
''k had laast een cd-rom speler van 48x
...en hij doet het als een zonnetje !
Maar ontopic: Oscar gebruikt ook altijd gewoon een persluchtbus, een borsteltje en een glasfiber-borsteltje (of gum) voor de contactpunten. np
Plastic delen (printerkappen ed) kun je prima in een sopje gooien bdw.
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Barbaar!!!!Op donderdag 17 mei 2001 21:16 schreef Tony Vroon het volgende:
De betere scheerkwast is van paardehaar
Je moet dassenhaar hebben. Dat is veel beter De goedkopere zijn van varkenshaar
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
Verwijderd
Thanx, weer wat geleerdOp vrijdag 18 mei 2001 10:14 schreef J.A.M.F. het volgende:
Errug belangrijk om de FAN stofvrij te houden. Deze gaan van de stof trillen, wat voor lawaai zorgt. Bij stofzuigerzakken krijg je filterdoekjes en "sponsje". FF voor de intake openingen hangen.
Bij mij weegt ze 55 kiloOp zondag 20 mei 2001 20:59 schreef Bobbert het volgende:
Gewoon de sofzuiger erop zetten, als het niet al te hard is vastgekoektzal het er wel van afkomen
(bij mij ook 1600 Watt stofzuiger)
Als ik een goeie signature zou weten, zou ik die hier neerzetten.
Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |
Natuurlijk wel effe opletten met statisch electriciteit enzo