hier zou een slimme opmerking kunnen staan
maar die staat er niet
Mischien je ide kabel van je cd rom niet goed vast. Of een andere kabel
Check it!
Check it!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Geeft hij ook piepjes? Zo ja, welk patroon? (lang, kort, lang enz.)
de kabels kunnen het niet zijn want ik heb alles eruit getrokken.. en hij doet het nog steeds!!! normaal gesproken als je de kabels eruit trekt dan krijg je z''on melding van floppy disk failofzo...
maar het gekke is juist dat ie helemaal niks doet!!!! behalve dan dat rare knipperen. Ik weet niet of ie piepjes geeft... het speakrtje zitten wel aangesloten maar ik weet niet of ie het doet... hij geeft namelijk helemaal geen piepje tijdens het opstarten.
het knipperen is heel errugfrequent.. of hoe noem je het.. steeds 2 sec aan en 2 sec uit... etc etc etc
maar het gekke is juist dat ie helemaal niks doet!!!! behalve dan dat rare knipperen. Ik weet niet of ie piepjes geeft... het speakrtje zitten wel aangesloten maar ik weet niet of ie het doet... hij geeft namelijk helemaal geen piepje tijdens het opstarten.
het knipperen is heel errugfrequent.. of hoe noem je het.. steeds 2 sec aan en 2 sec uit... etc etc etc
hier zou een slimme opmerking kunnen staan
maar die staat er niet