De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Zijn namelijk ook mensen die werken of examen hebben, dus ja, dan kan ''t wel eens gebeuren dat je niet binnen 20min een reply hebt....
Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.
en bij mij werkt het wel, met mij Plex 12x10x32X SCSI maar ik heb nog de oude firmware...volgens mij is er al zo''n topic langs geweest..dat 1.02 iets belemmerde ofzo
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
dus gaat dit wel goed ?