[BC3] Probleem met Plexwriter 12/10/32 scsi...........

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hallo allemaal, ik zit nu echt te hopen op een paar genialen die me uit de brand kunnen helpen..........

ik heb een paar 80 min cd''s van philips, dat nieuwe soort met new nouveau erop 1x-16x..........

en ik moet iets branden van 720 MB en 716 MB maar mijn plextor vertikt het dus ik snap er weer niks van............. ik heb ook een nieuwe firmware geïnstalleerd versie 1.02...... maar werkt toch niet of komt het juist door die nieuwe firmware dat ze de overburn weer zitten te beperken ?!

Ik ben benieuwd of iemand het wel lukt en weet een van jullie ook nog waar ik 90 min cd''s kan kopen ?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Hopelijk ff iemand ............. :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Overspeed
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03:05
heb ff geduld man! :(

Zijn namelijk ook mensen die werken of examen hebben, dus ja, dan kan ''t wel eens gebeuren dat je niet binnen 20min een reply hebt.... |:(

Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-08 22:08

Vidra

Vragen?

Je kan 90M cd''s bestellen @ www.cdrwinkel.nl / .com

en bij mij werkt het wel, met mij Plex 12x10x32X SCSI maar ik heb nog de oude firmware...volgens mij is er al zo''n topic langs geweest..dat 1.02 iets belemmerde ofzo

:)

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• BC3 Victim
die plextor is terminated?

• BC3 Victim
AHA allemaal bedankt, ik heb nu weer de oude firmware geflashed maar wordt er bij mij niet anders van, wel heb ik de optie overburn aangezet met de exacte tijd, die was 80:01:45 toen zei Nero dat het eigenlijk niet op de cd past en of ik overburn aan moest zetten of cancel, toen heb ik toch maar cancel gedaan, want ik had eerder ook een simulatie gedaan en toen bleef mijn writer op het eind maar rare geluiden maken en moest ik opnieuw opstarten want eject hielp ook niet meer..............

dus gaat dit wel goed ?

Pagina: 1