Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Valsspelen bij Unreal Tournament

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• ViNcE
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

ViNcE

Nog 3, nog 2, nog 1, .....

Topicstarter
Laatst was ik aan het spelen op de GoT-deathmatch server en toen kreeg ik naar mijn hoofd gegooid dat ik een flaglooser (of zo, ben de preciese term vergeten)was, in ieder geval iemand die alleen maar kan winnen met de flagcannon.
Ik kreeg echt gevoel dat ik iets deed wat niet mocht. Was dit nou gewoon iemand die slecht tegen zijn verlies kan, of is het gebruik van je favoriete wapen ook al tegen de regels, net als camping?
Persoonlijk heb ik niets tegen camping, als iemand denkt dat hij zo kan winnen, komt hij toch bedrogen uit.

Wat vinden jullie daarvan??

"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel

Verwijderd

Ik vind sowieso dat er teveel gezeik is over dit soort dingen. Man laat iedereen spelen zoals ie wil en als je daardoor verliest moet je zo trainen dat je de volgende keer wint... sjeez... wilden anderen gaan uitmaken voor mij hoe ik MIJN spel moet spelen?

No way dus...

Scopester

Verwijderd

met flakcannon is geen probleem alleen met echt zwaar campen ben ik wat minder tevree

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07-11-2024
Op zich wel geinig om ff een topic over de ethiek van het multiplayen te maken. :)

Er zijn altijd een paar van die dingen waar je je afvraagt of het mag (als newbie dan).

1: iemand in z'n rug knallen.
1a: iemand in z'n rug knallen terwijl hij aan het kamperen is
1b: iemand in z'n rug knallen na 3 waarschuwingsschoten te hebben gegeven.

Mag dat?

Trouwens je fav. wapen gebruiken is niets mis mee. Ze moeten gewoon niet huilen en meer gaan oefenen.

Campen is wel iets mis mee. Daar haal je het doel van het spel niet mee. Wanneer iedereen gaat staan campen wint degene die als laaste connected is. Beetje lame om iemand maar rond te laten rennen in de hoop dat hij je ergens ziet staan wachten.

• ragger78
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20-06 20:29

ragger78

ehm...ja

Ik vind dat je iemand altijd mag neerknallen.
Ook al staat ie met z'n maatjes te kletsen, gewoon de volle laag geven.. :)
Op campen heb ik ook niks tegen, dat levert toch te weinig op om een bedreiging te zijn voor de top raggers.

• TafkaT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-11 16:46
Wat ik denk wat bedoelt wordt (ik heb t namelijk zelf ook meegemaakt) is dat er in ctf-games door meerdere spelers met een flak bij de vlag wordt gecamped. Dat kan errug irritant zijn (vooral bij 3-3 games) omdat het dan bijna onmogelijk is om de vlag te krijgen. (ligt natuurlijk wel aan het veld waar je zit)

• ViNcE
  • Niet online

ViNcE

Topicstarter
Ik kreeg de opmerking tijdens een deathmatch game, dus ik denk dat het iemand was die gewoon niet tegen zijn verlies kan. Maar zelfs in een ctf game moet iemand toch zelf weten wat hij doet. Het is toch de bedoeling dat je de vlag zo goed mogelijk verdedigt, hoe je dat doet moet je zelf weten.
(ok, het kan wel frustrerend zijn af en toe)

Maar als iemand de etiquete weet van het online gamen, mag hij best een link geven. Ik had laatst wel een aantal regels gelezen, maar ik ben vergeten waar....

"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel

Verwijderd

Dit klinkt misschien wel heel newbierig, maareuhh.... wat is camping?

Verwijderd

Dat is als je bijvoorbeeld ergens in een hoekje gaat staan en iedereen afschiet zonder dat zij jou zien...

Verwijderd

Camping : Hele tijd op een plek staan en wachten tot er iemand langskomt en dan neerknallen. wel een beetje verdekt staan etc :)

Bij de vlag staan campen is misschien wel irri , maar je moet verdediging hebben , want als je met ze allen naar de vijand rent kunnen zij zo je vlag pakken en is het dus niet handig..en zal je verliezen.

1: Ja
1a: Ja
1b: Ja

• Public_Enemy_#1
  • Laatst online: 06-11 19:54
Campen is een onderdeel van ONLINE-GAMEN, en als je daar niet tegen kunt kun je beter GANZEBORD gaan spelen !!!!!!!!!!!!

I have spoken.......

Verwijderd

Gert: hehe, waarom zou je iemand niet in zijn rug mogen kietelen met een rocket? da's het leukste wat er is :)

• Raymond v/d H
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08-11 22:19
Op zich kan ik me niet zo storen aan campers in spellen als UT en Q3a......

Waar ik ABSOLUUT niet tegen kan is als er een paar lamers in CS zodanig campen dat je het spel niet meer kan winnen... terwijl jij al een tijdje dood bent.... en dus gewoon 4 minuten zit te wachten op een !%#$$#@! draw.

Bah, wat haat ik dat. Ik denk dat diegenen die CS spelen wel begrijpen wat ik bedoel.

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Hey all,

Ik speel ook vaak UT en heb er geen bezwaar tegen als mensen met wapens spelen die ik haat! Ik heb zelfs een gast met een flak cannon kunnen neerknallen met een Enforcer dus een beetje oefenen doet wonderen! :) :)

Maar dat campen dat vind ik erg als iemand dat tegen iemand zegt omdat hij niet kan winnen ofzo (dat zijn de echte losers!!!! >:))

Hekje Clan Member has spoken....

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

• elmuerte
  • Laatst online: 06-11 22:53
Misschien wel een leuk idee als een complete nieuwe spel type, dat je gewoon niet kan bewegen en alleen maar kunt campen.....
Op zicht vindt ik campen kunnen, in q3a zijn weinig goede camp plaatsen (in ut wat meer dan), maar over het algemeen ben je snel dood als je campt in een spel als q3a of ut.
Ik speel zelfs ook vaak Rogue Spear, een spel waar campen vaak een must is, en zelfs daar gaan mensen zeiken dat er gecampt wordt. Een beetje raar eigenlijk voor een spel 50% uit campen bestaat.
De host zou eigenlijk duidelijk moeten maken of campen toegestaan is of niet, en als je het daar niet mee eens bent dan host je zelf toch.
En of je je favo wapen mag gebruiken of niet, wat is dat voor een onzin. Iedereen gebruikt toch zo vaak als hij kan zijn favo wapen, als dat niet zo was dat is het niet je favo wapen.
En dan heb je nog zoiets als altijd achter de quad aan gaan, als iemand dat doet dan gebruik je het toch gewoon tegen hem (dan ga je gewoon campen in de buurt van de quad :) ).
Vroeger had je nooit van dat gezeur, iedereen speelde gewoon zo als hij het beste kon. Maar sinds er steeds meer mensen online spellen spelen, komen er ook steeds meer mensen die slecht tegen hun verlies kunnen en daarom van dat soort uitspraken doen.
Mijn advies, speel gewoon verder en negeer de stomme berichtjes over campen, etc. etc.

• Zer0
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Raymond... ligt er aan wie er kampeert in CS. In een cs level horen de terrors de hostages te "beschermen", en niet achter counters aan te gaan. In de de levels zijn het de counters die de bomspots verdedigen.
Ik heb in cs meer een hekel aan mensen die het spel in deathmatch stijl gaan spelen :(

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Verwijderd

Campers hebben het meestal vrij snel gehad, de eerste keer hebben ze je, maar daarna weet je toch waar ze zitten, en aangezien je in UT bijna altijd op meerdere manieren ergens kunt komen kan je hem toch van een andere kant aanvallen.

Wat ik vrij zwak vindt in UT is bij de Redeemer campen, vorige keer was er zo'n gast
hij heeft 25 frags gehaald, met ALLEEN de Redeemer, toen ik em eindelijk gevonden had was ie meteen dood, dus qua skill was ie niet echt goed, maar het is toch wel vrij zielig als al je frags met een redeemer zijn gehaald.

ff reactie op TafkaT. Over campen in UT-CTF moeten mensen nie zeuren eigenlijk, campen is in CTF deel van de tactiek. Die flag moet beschermd worden, enne hoe veel verdediging er ook is, als je een goede aanval uitvoert kom je er altijd doorheen.

1 ding waar ik me wel aan houd is dat als ik in Q3 een praatwolkje boven iemands hoofd zie, dan knal ik hem niet neer, helaas is het in UT wat moeilijker te zien. Want ik heb er zelf ook zo'n tyfushekel aan als mensen dat doen terwijl ik ze iets aan het vragen ben.

Het beste advies voor goed online gamen is denk ik een hele oude

Doe een ander niet aan wat jij niet wil dat zij jou aandoen.

Dus als je campen lomp vindt, doe het dan zelf ook niet, netzo met de redeemer.

• Zer0
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Doe een ander niet aan wat jij niet wil dat zij jou aandoen.
Dus ook niet overhoop knallen :)

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

• jeroen|IA
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 26-05 14:46
Toch is IMHO de flak cannon in UT het enige wapen dat de balans een beetje scheef trekt. Zelfs als je met 150 shield en health aan komt lopen en van dichtbij vol geraakt wordt door de flak cannon ben je al meteen bijna dood. Op die manieren krijg je van die effecten als: je loopt een hoek om en BLAM! dood. Het is leuker als gevechten een beetje langer duren, zodat je een tijdje om elkaar heen moet "dansen", elkaars schoten ontwijkend, voordat een van de twee neergaat.

Verwijderd

Zoals je al zei is de enige keer dat je in 1 keer dood bent as je frontaal van dichtbij geraakt wordt. Dit is ook zo met de rocketlauncher, ripper(alternative), impact hammer, en natuurlijk redeemer.

De leukste "rondspring" gevechten heb je JUIST met de flak cannon, omdat je enorm moet uitkijken en goed moet richten, aangezien je een hele waaier van kogels schiet, ipv 1 kogel.
je loopt een hoek om en BLAM! dood
Ik ben nog niet zoveel mensen tegengekomen die die reflexen hebben (zelf lukt het me meestal wel, wat voor lekker veel fargs zorgt ;))

• Raymond v/d H
Zer0>>>
Je hebt gedeeltelijk gelijk, campen is bij CS een behoorlijk onderdeel van het spel, let alleen al op de honderden campingsite's, maar aangezien draw IMO voorkomen moet worden (iedereen wil toch winnen?) en het te vaak gebeurt dat van beide partijen er 2 campen..... AAAAAAARGH

En het stukje waar ik naar refereerde was op backalley, waar een terror met hulp van een andere terror op het dak bovenop waar de hostages zijn gaan staan. Dat is zwaar irri als jij alleen nog over bent..... Want je kan de hostages niet meer redden, je kan hem niet afknallen want je kan niet op het dak komen, en onderdtussen zit er 14 man als ghost te wachten op een of andere lamer. Sorry, maar dat vind ik echt sneu.

Jeroen>>>
Wat is er zo leuk aan instagib dan??? :) :) :) :) :) :) hmmm.... okee... daar dans je ook wel eens... maar meestal kom je daar om een hoekje zeilen, boom, dood. :) :) :) :) :)

• elmuerte
wat is er leuk aan instabig !?
1) het is zeer goed om te oefenen, te leert beter richten, en sneller. Je leert ook veel beter dodgen
2) de actie is zeer snel, en veel spanning (want het duurt ff voordat je wapen weer opgeladen is)
3) je hebt nooit een OOA (ou of ammo) probleem
4) iedeer heeft hetzelfde, even sterke wapen. Er is er dus niet 1 persoon met een zeer krachtig wapen (zoals de bfg in q3)

• Clay
  • Laatst online: 06-10 09:22

Clay

cookie erbij?

InstaBIG, jah heel leuk :) :)

Ok, ik zal us vertellen hoe ik erover denk. In een DM pot moet je niet moeilijk doen over campen, redeemeren, of quad-hoeren. Het is een deel van het spel, en als je zovaak doodgaat doe je toch echt IETS niet goed.
Er zijn geen regels. Je mot gewoon iedereen doodknallen, met alle mogelijke hulpmiddelen.

Er zijn natuurlijk bepaalde dingen die je NIET moet doen. ALs je iemand achtervolgt en hij schiet een hoek om kan je niets anders verwachten dat diegene wat raketten of flaks achter zich aan gooit. Hoe dom dit ook klinkt, ik volg nooit imand direct een teleporter door, of hoek om, maar anderen mij wel. Als gevolg ga ik bijna nooit dood, en mijn tegenstander wel.

Campers vind ik heerlijk. Da's lekker makkelijk afschieten. Dit is voornamelijk omdat GOED campen een kunst is. Het is niet alleen een kwestie van stilstaan in een hoekje en knallen, het is een tactische positie die je aan het verdedigen bent.
In DECK 16, moet je dus niet bij de sniper gaan campen, je moet op de trap naast de flak cannon gaan campen. Daar is health, ammo, rockets, een power amplifier, en als je een klein rondje loopt heb je de power shield en een redeemer.
ZO moet je campen.

in CTF bestaat campen niet. Je speelt op een Positie. Dat dit in FFA (Free for all) games niet gebeurt is een gebrek aan inzicht van die spelers die er op dat moment zijn. En natuurlijk ga je dat positie spel met een fatsoenlijk wapen doen.

Het enige wat triest te noemen is, is het constante gebruik van hulpmiddelen als de Power amplifier en de redeemer. Het is OK als je die dingen af en toe pakt, maar doe dat aub wel met mate.

Valsspelen bestaat niet. Zwak spelen wel.
Je kan aanvallend of verdedigend spelen, tactisch of dom, snel of sneaky, en soms lijken dingen heel vals. maar als jij in een paar raketten loopt is dat toch echt vaak je eigen schuld.

Mensen die jou uitschelden als ze van je verliezen (wat ik vak meemaak) trek ik me niets van aan. Die zijn gewoon dom. Een FFA DM potje is voor mij iets leuks, gezellig enzo. Mensen uitschelden omdat ze beter zijn is triest, die mot je juist respecteren. (Ik heb het nu over werkelijk BETER zijn)

Groedjez

Peter.

p.s. Als je NIET ronddanst ben je ten dode opgeschreven. Ik denk ik zeg het even, laat daar geen misverstand over zijn. Kijk alleen wel een beetje uit met wie je danst. Eenmaal gesprongen kan je je koers niet meer al te veel veranderen, en goede spelers leggen een paar raketten aan je voeten waar je neerkomt.

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

• Raymond v/d H
hohoho... klein misverstand :) :) :) :) I just love Instagib.... 't was ironisch......

Hmmm.... ik ben geen echte danserm, ik doe het wel maar meer uit noodzaak.... ik ben een knaller..... gewoon ze de tijd niet geven om te dansen..... >:) >:)

Enne, Clay, goed campen is inderdaad een art..... persoonlijk hou ik daarom ook van bijvoorbeeld Barricade, het meest efficient is om er een paar af te knallen van een campingsite, net zo lang tot ze doorhebben dat er een camper zit, dan als de bliksem naar een andere campsite :)

Over Deck 16, je moet heel even bij die sniperrifle campen, paar afknallen en dan naar de andere kant rennen en rustig in de hoek bij de biofile zitten >:) >:) >:) >:) >:)

Hum... die redeemer hè.... ik kan er niets aan doen... I just love that thingie, damage amp boeit me niet.... alleen die die redeemer.... vooral met een lage ping die alt fire..... GREAT fun...... vooral in mooie ruime lvls waar ik me verdekt op kan stellen zodat ik niet gezien wordt..... en dan rustig het hele lvl doorvliegen... net zo lang totdat je er minimaal 2 in 1x kan raken.... >:) >:) >:) >:)

• elmuerte
In galleon (UT) kan je wel iets heel verkeerds doen, wat dus niet echt leuk is voor andere spelers:
1) pak de eightball+ammo
2) ga naar de rendemer site
3) en blijf daar
het is niet echt leuk spelen, maar als je het goed doet ga je niet dood.

Verwijderd

Dying is part of the game...

;)

Scope

Verwijderd

Nog ff over dat campen : die sniper-rifle is niet gemaakt om mee rond te rennen , maar om mee te campen . Zoom maar eens maximaal in en ren dan maar eens wat rond . KANSLOOS ben je dan .

• elmuerte
je bent trouwens ook een camper als je de alt fire van de rendemer gebruikt, het is namelijk nogal lastig om te lopen als je jezelf niet ziet :-)

• Raymond v/d H
Hey... je zal mij niet horen zeggen dat ik nooit camp..... Dat doe ik dus wel.... maar ik ga niet ergens met CS zitten wachten op een draw.......

Verwijderd

Clay, mooi gezegd.

In CTF bestaat er geen 'campen', je verdedigd een bepaalde positie, en als je tegenstander je niet ziet aankomen is dat zijn schuld.

In DM is campen irri, vooral die lui die nonstop rond de redeemer en power amplifier blijven hangen, en die blijkbaar nodig hebben om wat frags binnen te halen.

Mijn favoriete wapen is nog steeds de rocketlauncher, vooral als je midden in een gevecht (springen en dansen!) 3 of 4 rockets opgepompt hebt, en die ineens op je tegenstander loslaat. Ik wacht ook regelmatig totdat ik een 'lock' heb voordat ik schiet. Ik lach me 'n breuk als iemand als 'n bezetene m'n rockets probeert te ontwijken, en deze ineens van koers veranderen :) Jammer dat UT geen uitdrukkingen op gezichten laat zien :P

Verwijderd

DolfM heeft gelijk , er "bestaat" campen met CTF

aXe he klaphek-ker :)

Verwijderd

sorry bedoel er "bestaat" GEEN ......

• aXe

aXe

[#]aXe

????

Ken ik jou ergens van Saja.??? :)

• aXe

aXe

[#]aXe

Ik hoorde net van een maat van mij dat je ook je messages kan editen!!!! :P

Ik maar soms die namen verbeteren nou ja in ieder geval weer wat geleerd!!!!!

Tweaken Rulez! :)

• elmuerte
Er is trouwens ook geen campen bij domination, het anders erg lastig om je punten te verdedingen als je niet op 1 plek mag rond blijven hangen .

• ViNcE
  • Niet online

ViNcE

Topicstarter
Maar moet je iemand aan spreken als iemand iets doet, wat volgens algemene regels niet kan.

vb. Als iemand zit te campen, moet je die daar op aan spreken. Of als iemand roept:"CAMPER!!", moet je die er op aan spreken...????

En wat zijn de regels dan?

Mijn BGG profiel

• elmuerte
zijn er eigenlijk wel regels, zo ver ik weet verzinnen de gamers altijd een regel als ze hard ingemaakt worden.
Gewoon spelen ViNCE en als je vindt dat iemand zeer irritant is moet je het ff melden aan de host.

• benchMarc
  • Laatst online: 00:02
Campen bestaat niet... iedereen mag toch wel in een hoekje blijven wachten totdat er iemand langs komt :) vraag me af of diegene dan ook zoveel frags heeft maarja... Neem nu een spel als RainBow Six Rogue Spear, hoe kun je daar nu in godsnaam campen? ja in dat boing 747 level buiten wachten totdat ieamand uit het deurtje komt en em dan met een sniper neerschieten, sommige vinden dat dan campen :( maar dat is nu juist de lol eraan! je moet dus juist goed uitkijken waar je loopt enzo, tis in Q3 en UT ook teveel gefrag, men loopt en schiet maar in het wilde weg met wat rockets als je met 15 man bezig bent, echt mikken is er al gauw niet meer bij. en als dan iemand in zo'n hoekkie (in UT) met een Sniper Rifle een paar man neeknalt en een Killing Spree heeft dan gun ik em dat van harte... dan denk ik: ah tenminste nog een iemand die weet wat sneaky doen is. en dan krijgt ie z'n huid volgescholden met: CAMPER... :( zoiets haat ik dan dus echt. Niet dat ik altijd zit te campen, maar soms wel >:) maar dat vind ik dus geen campen... dus nie lulle, campen met gamen bestaat gewoon niet! wat pas dus campen is, is gewoon in de wilde weg een stuk of 5 rockets neerperen en dan 4 man neer hebben liggen ofzo :(
Maar spellen als RS, Q3A en UT roelen gewoon vet. Maar jammer dat er altijd mensen blijven die heel slecht tegen hun verlies kunnen en dan maar iedereen gaan uitschelden :(

• elmuerte
moet je UT spelen met InstaGib, dat is wel richten........
en InstaGib met CTF of Domitation roelt ook enorm

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08-11 10:52
of iemand wil campen moet ie zelf weten. Ik kan mij niet voorstellen dat er dan nog iets aan het spel is ,maar ja..sommiige mensen schijnbaar wel..campers zijn toch vaak het eerst het haasje.
Ik vind "regels" onzin..zolang mensen geen cheats gebruiken mag van mij alles.
Instagib en fatboy mutator is ook wel leuk....hoe vaker je iemand raakt hoe dikker je wordt en omgekeerd.

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Verwijderd

het meest irritante vind ik als ik q3 speel, bijv. q3dm17 (Longest Yard) en ik ben mooi aan het rossen (mooi iemand -lopend- uit de lucht plukken met een railgun :) dus geen campen, dat is saai) dan hobbel ik naar de quad en ik duik naar benee met een super shotgun. ik ros iedereen in de buurt neer. dus iedereen: Quad Loser! Dat vind ik nou zwak... die quad ligt er niet voor nix, je moet em wel gebruiken! en als ik quad heb, en zij niet, dan rossen ze me toch neer? hebben zij hem! tsja dat ik nou te goed ben en zij allemaal te kortbij komen waardoor ik alleen maar rood meer zie, dat doen ze zelf! en ik pak bijna nooit quad, omdat ik al beter ben dan de gemiddelde quaker. echt zwak... en ik heb ook geen zin om elke keer dit hele verhaal online uit te gaan leggen... dus meestal eindig ik de dag met 4 mensen die me uitdagen voor een q2 duel... en die win ik ook nog eens 9 van de 10 keer... soms kun je beter een newbie zijn als een pro... DUS ELKE NEWBIE HIERO: PLZ LAAT ME MET RUST ALS IK PER ONGELUK OP DE QUAD BEN GAAN ZITTEN! GROM!

aaah dat lucht op.....

Greetz, Psycho

• benchMarc
idd, ze schelden ze je steeds verrot met quadhoer enzo... ik geef er nix om en vat dat ding als het er ligt, daar is het gewoon voor ofnie dan? :)

• Clay
  • Laatst online: 06-10 09:22

Clay

cookie erbij?

Dat het spel er minder leuk van wordt als er mensen aan het campen zijn wil ik nou niet bepaald zeggen.
Ik zat laatst in een Team DM UT Deck16][, en een paar lui, het andere team dus, was flink effectief boven bij de sniper aan het campen. Wat is er nou uitdagender dan die lui daar vandaan rossen, en zelf de positie innemen? Ook in Q2 is dat zo. In Q2DM1 is de megahealth room de sleutel tot overwinning, In een duel moet je juist proberen die kamer een beetje in de macht te houden, of op zijn minst die powerups die daar allemaal liggen te pakken voordat je tegenstander dat doet.

Campen is eigenlijk een foute term. Het is positiespel, je verdedigt jou positie omdat jij vindt dat je daar slim staat. De term Campen is waarschijnlijk door iemand verzonnen die dat niet hebben kon.
Goede campers zijn tof, daar komt nog skill bij kijken om ze onderuit te vegen. Slechte campers schiet je gewoon dood.

Enne, Psycho, ik wil wel eens een dueltje Q2 tegen je doen :) :) :), daar ben ik ook beter dan gemiddeld in ...

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Verwijderd

He PeeJee,
Je moet ook rondrennen met je sniper uitgezoomt en pas inzoomen als je iemand in de verte ziet lopen.
Dichtbij kan ook, moet je iets minder ver inzoomen.

En dan op het hoofd schieten uiteraard.

• benchMarc
Peejee: als ik met die sniper rondren naai ik iedereens kop eraf :)

• TonyTone
  • Laatst online: 18-02-2023
Camping is flauw!
Alleen als je een sniper gun hebt niet.
tenzij je saai en laf bent !!!

Groetjes 2 ViNcE !!!
;)

jaja, ik ben zo Dyslectish als een baksteen.

Verwijderd

Ik ben het helemaal met Clay eens.
Wat is er nu mooier dan iemand die rustig zit te snipen even kennis te laten maken met je impacthammer.

Waar ik wel een hekel aan heb is als mensen campen bij een respawn positie. Speel maar eens een keer CTF-Facing Worlds online, zeer irritant.

Verwijderd

ehrm ja campen dus..
krijgen we dan ook politiebots die de campers wijzen op het samenscholingsverbod, in het kader van de APV ??? :+

quake=voetbal=oorlog

stel je voor dat in de golfoorlog saddam zou eisen dat de amerikanen
in dezelfde brakke T72 tanks als de irakezen zou moeten rijden
omdat met de superieure M1 abrams de strijd niet gelijk op zou gaan.. WHAAAHAA

• aXe

aXe

[#]aXe

Nou ik heb de oplossing hoor!!!!

Er is nu een mutator uitgekomen die iets heet van anti-camping ofzo. Nou in ieder geval voor die mensen die campen niks vinden kunnen die installeren en dan als er iemand campt dan staat er ergens dat die persoon aan het campen is. Is erg leuk als je dit doet met een paar bots want die gaan dan als een speer die gast pakken en ook alleen die gast!!!! :P
Persoonlijk schiet ik campers zo neer. Ik zie er geen moeilijkheid in, want meestal zijn dat nou juist waar je lekker veel frags op kan scoren!!! >:)

BTW alles dat voor een spel is kun je allemaal wel vinden op een planet ... site vinden!!!

Verwijderd

Ik vind wel dat je wat vaag overkomt met je
Mutator over anti-camping ofzo ¿?

Ook geen Internet adresje er bij!
Jammer!

(Ben ik te lui om zelf te zoeken? JA!)

waar gaat dat laatste stukje over? :

BTW alles dat voor een spel is kun je allemaal wel vinden op een planet ... site vinden!!!

Planet [b]Puntje puntje [/b]Site.

Wazig!

• Aprazeth
  • Laatst online: 18-12-2020
planet....
is http://www.planetunreal.com

over dat campen
- in dm campen
zwak
- in ctf campen
hmmm dat is een goeie vraag
een goeie defender staat NOOIT te lang op een plek
- DOM
zelfde als CTF

instagib??
bleh, dat is niet eerlijk tegen hpb tegen de tijd dat die je zien is ie al dood :(
dat is minder leuk

En met de Redeemer flag defenden
joh dat doe ik dus ook
maar dan met 2
1 voor de flagcarrier
2 voor iedereen die denkt die flag dan nog te pakken en dus denkt dat ik zonder ammo zit

:7
alt-fire redeemer camping?
niet dus
heb je wel eens geprobeerd in CTF-Face of CTF-LavaGiant hem door die gangetjes te halen?
nee?
dat is dus de kunst
je moet goed kunnen sturen aangezien de redeemer langzaam reageert

en als je alt-redeemers niet leuk vindt
knal dan die redeemer met minigun of sniper rifle (zelfs enforcer of impact hammer) kapot

ik heb goeie spelers zo een redeemer effectief zijn vernietigen

Verwijderd

Redeemer is goed verdediginswapen jah
ik vlieg er in facingworlds ook wel es rondjes mee, en zodra die sirene afgaat, dan is het back to base om die gozer ff op te blazen.

Maar meestal ren ik gewoon met een RL door de basis heen en knal alles verrot wat een andere kleur heeft.
Het enige waar ik me met online CTF rot aan erger is dat volgens mij niemand weet hoe het werkt. Ben je met 6 tegen 6, en dan rennen alle 5 je teammates als kippen zonder kop naar de andere kant. Tja, dan zal ik maar gaan verdedigen, want dat schijnt niet bij de rest op te komen.

Ook zo lekker
heb je de flag, en zij hebben de jouwe, tja, dan wordt het verstoppertje spelen. Maar niemand van jou team die jou komt verdedigen hoor. Nee hoor, weer met z'n allen naar de andere kant. Erg irritant, van echte teamplay komt zo nix. Maar daar zijn gelukkig clans voor.
Pagina: 1