Toon posts:

[BC3] Computer in de kast zetten

Pagina: 1
Acties:
  • 115 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Kast een kast van 2 meter hoog, 60 cm diep en 1,5 meter breed, of loop ik dan risico dat componenten beschadigd worden door de hitte ?

• Cereal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-08 09:04
blijft die kast dicht dan?

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
het leven bestaat uit risico''s.
trouwens, zou iemand die geen ''nerd'' is zich daar druk om maken? die merk dat de pc weleens vastloopt misschien verder niet.

Verwijderd

Topicstarter
kast blijft dicht ja

Verwijderd

Kan best, heb hier ook een server in de kast staan, nergens problemen mee. Gewoon doen en loopt het toch niet zoals je gehoopt had, dan kun je hem er altijd nog uithalen.

• Koelkasten
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-07 00:29

Koelkasten

har har koelkast op je knar

ik heb ook mijn server in een bureau kastje staan en doet het altijd prima ook met warm weer en deurtje dicht

(wel de case is open)
(en de achterkant van bureau kastje is ook opengesloopt)

(en extra fan der in)

Sommige mensen....

Verwijderd

Topicstarter
ok dan weet ik genoeg, dan verberg ik um dat lawaai-ig beest, bedankt allemaal

• Roy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:39

Roy

Hobbies?

Nou, mijn vader heeft ook zo''n leuk kastje gekocht voor de computer. Mijn computer is dus zo''n verotte compaq, die ik helemaal volgedrukt heb met scsi spul, en 2 voedingen. Nou dat ding paste net in de kast, en wordt wel gigantisch heet!!! Ik heb er de eerste maanden nog geen problemen mee gehad (deur open) maar nu het ietsjes warmer is buiten, doet ie het soms niet meer, dan gaat de monitor uit en gebeurd er niets meer :(

Dus ik had er voor de zekerheid maar een ventilator achter in de kast geschroefd

Inderdaad...

Pagina: 1