Toon posts:

[BC3] PC valt steeds uit.

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ja me PC besluit steeds op bepaade ogenblikken ineens uit te vallen zonder reden. Ik moet dan de power switch achterop de comp een paar keer uit en aan klikken en dan doet hij het wel weer, als ik hem dan voorop weer opstart. Maar dan valt hij op een gegeven moment toch weer uit, soms snel, soms duurt het lang, maar toch vervelend computers die besluiten zomaar uit te gaan. Dan kan je beter blauwe schermen hebben.
dag dag

Verwijderd

heb ik ook last van, weet ook niet wat t is.
is sinds kort

Verwijderd

heb ik ook last van sinds kort, geen idee wat t is.
ja irri :(

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:33

Sjaak_Afhaak

Bleh!

hebben jullie al aan de mogelijkheid gedacht dat het misschien je voeding is die het niet kan trekken? als je er veel drives in hebt zitten oid, kan het zijn dat je voeding het niet meer trekt...

Hier staat tekst

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Wat voor beveiligingprogjes hebben jullie?
Zonealarm?Of iets dergelijks....deze kunnen de eigenschappen hebben dat als je bijv. op napster zit en iemand wilt iets van je downloaden.....waarmee de uploader van je data naar je zend met het verzoek te mogen downloaden....dat kan dat programma zien als illegal opperation....en uit veiligheidsredenen sluit ie de computer direct af....dit moet terug te vinden zijn in de log bestanden.Hebben jullie beiden Kabel of Lan of ADSL?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Config ?
OS ?
proggies draaiende ?
bij welke actie valt hij uit ? spellen, films, branden ?

Verwijderd

Zeker AMD in combinatie met geforce eigenaren.
zoja, kijk eens hoeveel watt je voeding is, moet 300 watt zijn. ik had er eerst een 235w inzitten, toen ging die ook spontaan uit op de vreemdste momenten. Op het laatst werd het steeds erger. 300w voeding erin en alle problemen waren voorbij. Maar kijk eerst of er geen programmas instaan die zo naar doen.

• --HYPER--392
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:10

--HYPER--392

Powered by Fiat

gewoon effe je voeding vervangen....

Do not pray for easy lives. Pray to be stronger men.

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik heb een 366 128 mb met flink wat schrijven (3). En sinds 3 maanden ofzo een IBM 45 gig 7200 rpm. Maar het uitvallen is pas vorige week begonnen en gebeurt op random momenten. Alleen als hij lang heeft aangestaan en hij valt uit dan valt hij meestal binnen een paar minuten weer uit. Dus dan moet ik hem flink lang uit laten staan. Maar een nieuwe voeding lijkt me wel een leuk idee voor dit soort ellende.
Doeg doeg

• BC3 Victim
Dan zal de voeding wel zijn gaan slijten. Idd een neuwe voeding.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op donderdag 17 mei 2001 16:38 schreef Gurk het volgende:
Nou ik heb een 366 128 mb met flink wat schrijven (3). En sinds 3 maanden ofzo een IBM 45 gig 7200 rpm. Maar het uitvallen is pas vorige week begonnen en gebeurt op random momenten. Alleen als hij lang heeft aangestaan en hij valt uit dan valt hij meestal binnen een paar minuten weer uit. Dus dan moet ik hem flink lang uit laten staan. Maar een nieuwe voeding lijkt me wel een leuk idee voor dit soort ellende.
Doeg doeg
kijk even naar de koeler, mijn had het laast ook PII 400 stond de koeler stil.
koeler vervangen en nooit geen problemen meer gehad.

Verwijderd

Kan idd ook als je processor te warm wordt. Maar de voeding zal wel op zijn

• Skeleton353
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-01-2020

Skeleton353

Ik herken mezelf niet meer ...

je kan dit ook voorhebben als er ergens binnenin je pc een kortstondige kortsluiting voordoet, of als hij opeens voeding moet geven aan een bepaald apparaat.
Heb het ooit is voorgehad dat ik een HD electriciteit wou geven, terwijl de pc nog aanstond, en heel de boel viel uit :(
besluit : kijk eens binnin of alle aansluitstekkers (van voeding) goed aangesloten zijn !

Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)

Verwijderd

mijn bro had dat ook
voeding was stuk vervangen door een andere 200 wat voeding en probleem opgelost

• BC3 Victim
Waarschijnlijk voeding kaduuk (of is idd. te licht)

Verwijderd

Ik heb het zelfd probleem met een AMD 2500 en een Geforse Fx kaart en de voeding is 350 watt dus dat lijkt me genoeg...

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-04 17:48

Remy

I usually get 100% accuracy

lburrie, waarom schop je een topic van 2,5 jaar oud? Is weinig zinvol he ;)

LinkedIn
Instagram

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:44
Wow, oude koei idd. Snel maar weer terug stoppen naar de kelders van GoT :P

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.