Ik heb sinds ong een maandje een nieuw moederbord de abit kt7A en een amd 1 ghz lopend op 1.1 ghz. Had hiervoor pentium 550 op een asus p3b-f
Sinds de transplantatie heb ik giga veel probs met de stabiliteit van programma''s onder 2000.
Win 98 loopt goed, spellen doen het goed geen vastlopers. Gebruik 98 puur voor spellen en 2000 voor het overige.
Nero maakt de ene onderzetter na de ander. Brander ene moment gezien als 4 brander dan weer op 12.Brander is plextor 12 speed. Inbelverbindingen die niet meer reageren.
Allemaal van die vage probs
Heb al 3x geformat maar blijft probs geven
iemand enig idee hoe ik 2000 weer een beetje stabiel kan laten draaien.
Bios flash ...?
Ik weet het langzamerhand niet meer.
Alvast bedankt voor de hellup.
(ps kweet niet of dit het goede forum ervoor is. Een beetje van me hardware en een beetje van me OS
Sinds de transplantatie heb ik giga veel probs met de stabiliteit van programma''s onder 2000.
Win 98 loopt goed, spellen doen het goed geen vastlopers. Gebruik 98 puur voor spellen en 2000 voor het overige.
Nero maakt de ene onderzetter na de ander. Brander ene moment gezien als 4 brander dan weer op 12.Brander is plextor 12 speed. Inbelverbindingen die niet meer reageren.
Allemaal van die vage probs
Heb al 3x geformat maar blijft probs geven
iemand enig idee hoe ik 2000 weer een beetje stabiel kan laten draaien.
Bios flash ...?
Ik weet het langzamerhand niet meer.
Alvast bedankt voor de hellup.
(ps kweet niet of dit het goede forum ervoor is. Een beetje van me hardware en een beetje van me OS