[BC3] Fijn toetsenbord gezocht.

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Yigal76
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-04 21:49
Ik ben op zoek naar een toetsenbord met dezelfde lichte aanslag als een laptop toetsenbord.

Weet iemand een leuk plankie en waar ie te koop is?

BVD

• Jodel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-01-2024
(jarig!)
Koop een laptop, sloop dan het toestenbord eruit en sluit deze aan op je PC.

Ff serieus, Ik denk dat als je ff naar een computer zaak heen gaat, hebben ze er vast wel 1.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Als je nou eens idd op een beurs zo''n laptop toetsenbordje tegenkomt, zou je dan dat toetsenbordje mbv enige electronica dan op een pc kunnen aansluiten? En welke electronica heb je dan nodig?
Zoals ik het nu zie lijkt het me niet mogelijk.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Koop een FREETEC wireless.

Hfl. 50,-
Prima aanslag
Draadloos tot 4 meter (werkt volgens logitec wirelss manier op de RF)
Zakelijk toetsenbordje - geen overbodige franjes

Model: KB23U12

Ik heb ''m destijds gekocht bij de winkel ORBIT in Nijmegen (www.orbit.nl). Geen superwinkel, maar dit toetsenbord is een goede aankoop.

• BC3 Victim
neem een Cherry CyBo@rd (blue line is dat) die heb ik ook is echt een zwaar fijn bordje :)

hijs wel iets van 100 piek maar echt heel rieleks

http://www.cherry.de

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

MicroSoft Internet Keyboard Pro hij staat in de pricewatch

• Wouter!
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:11
Keytronic KT2001 (met Ergoforce ... dus de pinken hebben een lichtere aanslag dan de duimen)

Of anders gewoon de Keytronic KT2000 (zonder Ergoforce).

Super-toetsenbordjes, volgens veel tests ook de beste geloof ik. Maar ''t is niet de goedkoopste ;(.

• FFF
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:23

FFF

meestal zijn dat die goedkope, zwakke dingen volgens mij. De ure zijn meestal degelijker, vind ik. Maar als je gewoon een normaal keybord koopt, en je pakt en lichte pers, je zorgt dat die de knopjes 10x per sec indrukt, en je test he om de dag, dan kun je vanzelf kijken, want na verloop van tijd gaan de knopje soepeler,

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:56

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Cherry roelt.. lekkere lichte gelijkmatige aanslag, geen rubberen plok ding :)

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.

• Yigal76
Bedankt voor de replies!

Natuurlijk ben ik al diverse zaken afgeweest om een stukkie te tikken, maar helaas hebben veel zaken maar één type toetsenbord in de winkel staan (ze hebben er wel meer, maar die staan in het magazijn).

• BC3 Victim
Niet dat ik zo een toetsenbord weet hoor, maar even een vraagje aan de mensen die hier hebben neer gezet hoe goed een bepaald toetsenbord is. Maar hebben jullie dan zoveel verschillende toetsenborden geprobeerd? Ik heb ook op heel wat toetsenborden getypt, het enige wat ik merk is de verschillende lay out:?

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/emike/infrakeyb.jpg

Ik heb deze en dat is best een fijn ding.
Ik gebruik hem altijd om vanuit bed mn mp3z af te spelen, hij is vooral handig omdat er rechts zo''n pookje zit dat je ook als muis gebruikt :)

Alle proemn in n drek

• s3mt3x
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-07 12:02

s3mt3x

I choose not to know...

Da''s een Arowana niet? Wel jammer dat er geen numeriek eiland op zit. Ik verdwaal echt hopeloos zonder ;)

Nederland een bananenrepubliek? OK, maar dan wel het bijbehorende weer graag!

Verwijderd

Ik zag bij Vobis een oprolbaar toetsenbord liggen. Zachte plastice buttons, en een printplaat op plastic.

• Yigal76
Op donderdag 17 mei 2001 17:22 schreef nigelator het volgende:
Cherry roelt.. lekkere lichte gelijkmatige aanslag, geen rubberen plok ding :)
Kijk, dit wilde ik nou net horen! Ik heb nu namelijk zo''n rubberen plokding :(.

Verwijderd

Op vrijdag 18 mei 2001 11:40 schreef Gordijnstok het volgende:
Ik zag bij Vobis een oprolbaar toetsenbord liggen. Zachte plastice buttons, en een printplaat op plastic.
Zoeen heb ik bij m''n notebook, die dingen ruleren voor bij de notebook, typt best lekker, en je kan er gewoon koeien op later grazen }:O

Dia van mij koste ? 99,-
Pagina: 1