Ik ben op zoek naar een toetsenbord met dezelfde lichte aanslag als een laptop toetsenbord.
Weet iemand een leuk plankie en waar ie te koop is?
BVD
Weet iemand een leuk plankie en waar ie te koop is?
BVD
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.

Alle proemn in n drek
Nederland een bananenrepubliek? OK, maar dan wel het bijbehorende weer graag!
Verwijderd
Kijk, dit wilde ik nou net horen! Ik heb nu namelijk zo''n rubberen plokdingOp donderdag 17 mei 2001 17:22 schreef nigelator het volgende:
Cherry roelt.. lekkere lichte gelijkmatige aanslag, geen rubberen plok ding
Verwijderd
Zoeen heb ik bij m''n notebook, die dingen ruleren voor bij de notebook, typt best lekker, en je kan er gewoon koeien op later grazenOp vrijdag 18 mei 2001 11:40 schreef Gordijnstok het volgende:
Ik zag bij Vobis een oprolbaar toetsenbord liggen. Zachte plastice buttons, en een printplaat op plastic.