Atari Terminator AI - LegoBlockX3 = ᒢᐩᐩ.ᒡᒢᑊᒻᒻᓫᔿ.ᣳᣝᐤᣜᣳ.ᐪᓫᣗᔿᑊᣕᣔᐪᐤᣗ.T008ᖟ
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
''t is dat ik hem niet op KAN halen omdat ik nog geen auto ofzo mag rijden, maar anders zou ik ''m wel willen hoor
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Z''n apple IIc is leuk, heb ik al mee gerotzoid,dus. Maar is zoek al een hele tijd de Lisa met de eerste 32 bit os ter wereld!!!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
zit een 68030 in en die is 32 bit.
Maar moet echt niemand hem hebe..
Vindt het zonde om weg te gooien, er kunnen nog zat tweakers plezier van hebben
* WHiZZi is nml verzamelaar van antieke systemen. Vooral Motorola CPU''s
HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.
Ik heb alleen nog geen rijbewijs dus ik zal met de trein komen.. (Geen probleem mee, alleen die monitor kan ik niet meenemen
Kun je overigens wel met de trein daar komen? (Ik heb OV
ICQ/Msn me maar ofzo. Ik ben vanavond thuis
HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.
mac videokaarten hebben een andere aansluiting dan die van de pc. de mac heeft een breedere poort. dus je zou een omzetter moeten hebben zodat je een pc monitor kan aansluiten op een mac.Op maandag 21 mei 2001 12:45 schreef WHiZZi het volgende:
Zekers
Ik heb alleen nog geen rijbewijs dus ik zal met de trein komen.. (Geen probleem mee, alleen die monitor kan ik niet meenemen, maar ik heb thuis spullen zat (Van oa Amiga, MSX enzo) dus dat van die monitor is geen probleem.
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
iedereen geeft het gratis weg, ga maar eens naar de apple klokhuis beurs in utrecht daar staan altijd stapels LC''s die ze gratis weggeven.
Op die IIci kan je volgensmij perfect NetBSD draaien.
Nop, alleen een 25-pollige connector voorOp maandag 21 mei 2001 13:19 schreef WHiZZi het volgende:
Heeft de Apple geen normale Video-out ? (Video-8, SVHS ofzo?)
een apple-monitor.
Misschien opsturen een idee
Want om eerst een tijd in de trein te zitten (Ik kom uit Rosmalen, bij Den Bosch) en daarna nog in de bus
damn, ik wil hem dus wel heel graag.. Of ik moet me pa ff lief aankijken
Ik mail je (Of MSN?) je vanavond, da''s makkelijker dan hier..
Hij past in een C1k tas dus dat moet wel lukkenOp maandag 21 mei 2001 13:36 schreef WHiZZi het volgende:
mmm. dan wordt het lastig.. Of de Mac moet in mijn rugzak passen :`(
icq ???
MSN = whizzkiddo@hotmail.com
Email = Vraag maar via ICQ of MSN (Neej, ik controleer mijn snotmail account niet)
check ander mij even op 9971 9432
Ik ben rond 16:40 thuis
Verwijderd
liever een LCII dan een PC uit ''t zelfde jaartsja, het blijft leuk he die ouwe apple zooi
iedereen geeft het gratis weg, ga maar eens naar de apple klokhuis beurs in utrecht daar staan altijd stapels LC''s die ze gratis weggeven.
Op die IIci kan je volgensmij perfect NetBSD draaien