[BC3] Nieuw "oud" toetsenbord

Pagina: 1
Acties:

• Dommel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-08 11:30

Dommel

Professioneel Software Sloper

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een toetsenbord zonder windowstoetsen. PS2 of dinn maakt niet zolang het maar een nieuw toetsenbord is. Weet iemand of die nog te koop zijn en zo ja waar zijn ze te koop?

Ik heb trouwens de search al gebruikt maar daar vond ik geen antwoord op mijn vraag.

Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
En waarvoor heb je dat dan nodig. Je kan toch een gewoon toetsenbord komen. Ook als je unix of dos draait. Dan werken die drie toetsen gewoon niet.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• soepkip
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-06 09:59

soepkip

Kratjes kunnen nu ook voorin

ik snap hem wel, bij het gamen zijn die toetsen gewoon RUK.

het is redelijk moeilijk om tegenwoordig nog ramplanken te vinden zonder die toetsen, maar waarom gebruik je niet gewoon een oude plank ?

Beste film ooit

• X-Mogwai
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 04-07-2025
Kan je als je Microsoft Keyboard drivers installert, die toetsen niet gewoon uitschakelen?
Ik heb zo''n MS keyboardje, en na het installeren van Intellitype ofzoiets kan ik die toetsen uitschakelen.. Als je het wilt proberen en dat Intellitype nodig hebt, dan stuur ff een icq ofzo..
grtz, Roy

• Haranaka
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-06 23:13
Haal je toetsen bord uitelkaar en haal daar dat ding onder je win toets weg. Heb ik ook gedaan werkt perfect nergens last van.

...

• Dommel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-08 11:30

Dommel

Professioneel Software Sloper

Topicstarter
Op donderdag 17 mei 2001 11:56 schreef soepkip het volgende:
het is redelijk moeilijk om tegenwoordig nog ramplanken te vinden zonder die toetsen, maar waarom gebruik je niet gewoon een oude plank ?
Als ik een oude plank zou hebben zou ik dat wel doen maar ik heb wel een pc en monitor maar geen plank.
En een nieuwe is belastingaftrekbaar :)

Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838

Pagina: 1