Toon posts:

Outcast weer installeren...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeerde vandaag outcast er weer eens op te zetten, maar na het copieeren van alle .pak bestanden, gooit ie alles er weer af. Ik heb het deleten nu kunnen voorkomen door de directory snel een andere naam te geven, maar ik kan het spel nog niet spelen.

Is hier een oplossing voor?? Moet ik er nog wat bestanden bij zetten van de CD? Ligt het misschien aan mijn versie van directX (7) ??
Hij nokt er namelijk mee na het kijken naar directx

• ViNcE
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

ViNcE

Nog 3, nog 2, nog 1, .....

Als je het origineel installeerde dan gooide hij ook alles weer weg.
Dan moet je de patch downloaden, zodat je met een andere setup.exe het spel installeert. Dan doet hij het wel goed. Dit had wel iets te maken met directx6/7.

Dus gewoon patch downen..
Succes.

"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05:29
Je kan ook snel op de reset knop drukken en dan outcast weer installeren, dan zegt hij dat er wat fout is met de install en dan kan ie hem niet meer uninstalleren maar installeren kan nog wel gewooon.

Verwijderd

Vanaf Patch 1 wordt dit probleem opgelost. http://www.outcastgame.com

Trouwens, ik kan Outcast met de 2048 drivers van Aureal niet langer dan 10-15 minuten spelen. Dan knalt-ie eruit.