Toon posts:

[BC3] [Iomega] ervaringen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
/me ''s Jaz-drive (SCSI, intern, 2GB) is nu alweer kapotgegaan.

Het probleem is hetzelfde: hij blijft maar bezig met opspinnen (dwz: het lampje blijft de hele tijd branden... normaal is het net als de ZIP-drive: effe kijken wat er opstaat en dan gaat het lampje weer uit). En het gevolg: systeem hangt (alleen aan/uit knop is nog een oplossing)

Iomega ff gebeld, die hadden te melden:
Vorige keer had ik precies hetzelfde probleem maar toen werd ''ie gewoon vervangen omdat ''t apparaat nog binnen de garantieperiode valt.
Nu zeggen ze (14 maanden nadat ik het vervangende apparaat heb gekregen)
''Ja hij valt buiten de garantie dus helaas kunnen wij hier niks meer mee... Maar u kunt wel tegen gereduceerd tarief een nieuwe Jaz-drive aanschaffen''
Jaja, laat hun nou maar gewoon een goede jaz-drive bouwen en aan mij geven! Ik wil geen gereduceerd tarief... ik wil gewoon een goed werkend product of GEEN product >:)

Iemand die ook zoiets heeft meegemaakt?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
nope, maarruh ik heb een externe zipdrive die na 15 miniten in slaap valt. ben er erg tevreden mee. (het is wat anders ja ik weet het)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• jos_zwa
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-04-2019

jos_zwa

Flying Dutchman

Op donderdag 17 mei 2001 11:31 schreef dragak het volgende:
nope, maarruh ik heb een externe zipdrive die na 15 miniten in slaap valt. ben er erg tevreden mee. (het is wat anders ja ik weet het)
heb ook een zipdrive.. ondertussen alweer 5 keer opgestuurd.... :(

Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR

Verwijderd

Hmm, ik heb sinds kort een interne Iomega ZIP 100 gekregen waarmee ik absoluut geen problemen heb. Het was een kwestie van "effe erin raggen, aansluiten, drivers erop en klaar!"

Verwijderd

ik heb ook geen probs met m''n extern zip plus. sleur hem elke dag mee naar m''n werk en terug. ideaal

• ronaz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-04 19:13

ronaz

Wishmaster

Mmm, volgens de topictitel mag dit ook:

Probeer maar eens een 100MB schijfje vol te schrijven in een 250MB drive.

Traaaaaag! :Z

Wat betreft de Jazzdrives, die zie ik hier regelmatig onze RMA passeren.

Je hoeft hier volgens mij geen genoegen mee te nemen, je hebt de standaard garantietermijn, maar ik heb in de consumentengids gelezen dat je een redelijke goede zaak hebt als je ze voor de rechter daagt.

Namelijk, naast de garantietermijn heeft elk produkt ook een redelijkerwijs haalbare levensduur, daarmee bedoel ik dus, dat je niet een artikel koopt waarvan je verwacht dat hij na een jaar kapot gaat. De garantie is over, maar als je kan aantonen dat een artikel normaliter veel langer meegaat (dat is erg lastig met Jaz drives >:) ) heb je een case.

Ze bieden je wel een tegemoetkoming aan, maar je heb in dat jaar ook al geen volledig gebruik van je Jaz kunnen maken.

"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)

Pagina: 1