/me ''s Jaz-drive (SCSI, intern, 2GB) is nu alweer kapotgegaan.
Het probleem is hetzelfde: hij blijft maar bezig met opspinnen (dwz: het lampje blijft de hele tijd branden... normaal is het net als de ZIP-drive: effe kijken wat er opstaat en dan gaat het lampje weer uit). En het gevolg: systeem hangt (alleen aan/uit knop is nog een oplossing)
Iomega ff gebeld, die hadden te melden:
Vorige keer had ik precies hetzelfde probleem maar toen werd ''ie gewoon vervangen omdat ''t apparaat nog binnen de garantieperiode valt.
Nu zeggen ze (14 maanden nadat ik het vervangende apparaat heb gekregen)
Iemand die ook zoiets heeft meegemaakt?
Het probleem is hetzelfde: hij blijft maar bezig met opspinnen (dwz: het lampje blijft de hele tijd branden... normaal is het net als de ZIP-drive: effe kijken wat er opstaat en dan gaat het lampje weer uit). En het gevolg: systeem hangt (alleen aan/uit knop is nog een oplossing)
Iomega ff gebeld, die hadden te melden:
Vorige keer had ik precies hetzelfde probleem maar toen werd ''ie gewoon vervangen omdat ''t apparaat nog binnen de garantieperiode valt.
Nu zeggen ze (14 maanden nadat ik het vervangende apparaat heb gekregen)
Jaja, laat hun nou maar gewoon een goede jaz-drive bouwen en aan mij geven! Ik wil geen gereduceerd tarief... ik wil gewoon een goed werkend product of GEEN product''Ja hij valt buiten de garantie dus helaas kunnen wij hier niks meer mee... Maar u kunt wel tegen gereduceerd tarief een nieuwe Jaz-drive aanschaffen''
Iemand die ook zoiets heeft meegemaakt?