weet iemand wat het betekend als de lampjes waar rf en TD onderstaat rood en groen knipperen????
Ik had dat toen ik hem net had, stond er iets bij de eneco niet goed ingesteld, had dus ook geen verbinding . Monteurtje lans geweest, wat gebeld naar de eneco en het was weg.
Het is i.i.g. niet goed
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
ja maar hij heeft het altijd gedaan..., en ik heb dus aan me instellingen in redhat zitte klooie, dhcp ingestald, mislukt en toen weer statish. dit had ik gedaan omdatde verbinding er soms lange tyden uitviel, bij @home zyden ze da ik hem op dhcp moets instellen en dat het hebben van een statishe ip bij hun verbode wasOp woensdag 16 mei 2001 17:47 schreef Defectiv het volgende:
hmm, ik had ook een com21 (rotterdam/upc)
Ik had dat toen ik hem net had, stond er iets bij de eneco niet goed ingesteld, had dus ook geen verbinding . Monteurtje lans geweest, wat gebeld naar de eneco en het was weg.
Het is i.i.g. niet goed
Verwijderd
Led indicators:
PWR: Power when green, power is applied to the ComPORT.
RF: Status Bi-color representation of ComPORT status.
TD: Transmit flashes green for Ethernet transmit activity.
RD: Receive flashes green for Ethernet receive actitity.
LNK: Link indicates an operational Ethernet connection.
Observe the indicator labeled RF for the following conditions:
Off-Amber, Repeating, Initialization-Self Test
Amber-Green, Repeating, Network Configuration
Off-Green-Amber, Repeating, Software Download
Green (Solid), Non-repeating, Operational
Trouble Shooting:
PWR, Off, Check Power Adapter
LNK, Off, Check Computer Power-Ethernet Cable
RF, Green-Off, ComPORT Unauthorized, Call Tech Support
RF, Amber, Failed Self Test, Call Tech Support
RF, Amber-Off, Reacquisition and Initialization
Bij mij doet de link het ook nietOp woensdag 16 mei 2001 17:49 schreef Traag het volgende:
Het zou hier moeten staan, maar ik kreeg net een timeout
Overigens vindt ik @home de laatste paar dagen een beetje traag, duurt te lang om pagina''s op te vragen en veel timeouts bij online gamen en dat was voorheen wel goed!
5564
RF, Amber-Off, Reacquisition and Initialization
wa is dat?? is hij aan het initialiseren?? dat duurt dan wel heel lang...
dit staat op die site trouwens..
Off(s), Amber(s) Indefinite,
(0 to 20
minutes typical)
Hunting for a downstream signal
hoezoo, @sloomOp woensdag 16 mei 2001 17:49 schreef psygho het volgende:
geen verbinding met host netwerk (server @sloom)
misschien heeft @home(of wat ook, UPS, etc.) wel werkzaamheden, dan hadden wij ook 5dagen zonder internet gezeten
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Dan kan niet eens, @home heeft een limit die ligt op 480 kb/s dus waar jij die 700 vandaan haalt????Op woensdag 16 mei 2001 19:37 schreef Bill_Gatjes het volgende:
[..]
hoezoo, @sloom??????? ik download met het snelheid van het licht!!!! zoon 700kb/s!!!!! dus dat is geen @sloom maar @speed
5564
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Ik heb ook @home en soms krijg je inderdaad hoge snelheden (tot 1mb/s) dit is, jammer genoeg maar tijdelijk (uurtje of zo)Op woensdag 16 mei 2001 19:38 schreef pierce het volgende:
[..]
Dan kan niet eens, @home heeft een limit die ligt op 480 kb/s dus waar jij die 700 vandaan haalt????
Het geinige is dat dan ook de uploadcap ff weg is.
Helaas is het maar tijdelijk.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something