Toon posts:

[BC3] Gezocht grote pix van een Antec SX-1030

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
topic zegt genoeg,

ik zoek wat plaatjes van de kast die niet zo klein zijn, en die veel zeggen over hoe de kast in elkaar zit.

Net als dat klik systeem van de panelen, hoe werkt dat?

iedereen die kan helpen THANX

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hmm ga ff de camera zoeke voor je...

[ edit laat maar camera is met ouders mee $%%$^&]

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 16 mei 2001 17:08 schreef Commander_Data het volgende:
Hmm ga ff de camera zoeke voor je...

[ edit laat maar camera is met ouders mee $%%$^&]
Toch bedankt maat

• BC3 Victim

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 16 mei 2001 17:13 schreef unicorn7 het volgende:
[afbeelding]

Ik ga ff kijken, hier alvast het kleinste plaatje wat ik kon vinden :+
ROFL

en ik erop klikken, maar niets |:(

edit:

Kijk dat zocht ik thanx

iemand anders nog wat?

• BC3 Victim
Zo, ik ben klaar...

De rest mag ook wel wat zeggen hier hoor! :+

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Gewoon kopen die kast. Ik heb zelf nu bijna een half jaar de Antec SX-1030BEC (De zwarte 1030) en ik heb nog nooit zo''n goede kast gehad als deze.

Je zal er echt geen spijt van krijgen.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• mr_fragle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-05 12:57

mr_fragle

Don't forget the guide

Op woensdag 16 mei 2001 17:31 schreef unicorn7 het volgende:
Zo, ik ben klaar...

De rest mag ook wel wat zeggen hier hoor! :+
Jij zei alles al :)

And now the most interresting part of deze grot

• BC3 Victim
Op woensdag 16 mei 2001 17:11 schreef tva_goku het volgende:

[..]

Toch bedankt maat
Thx ;)
Vanavond is ie er wel weer, dus als je nog foto''s wil met een mooie grote resolutie van een bepaald stuk van de kast dan zeg je het maar. Of heb je genoeg aan die links:?

• BC3 Victim
Op woensdag 16 mei 2001 18:11 schreef tazzman het volgende:
Gewoon kopen die kast. Ik heb zelf nu bijna een half jaar de Antec SX-1030BEC (De zwarte 1030) en ik heb nog nooit zo''n goede kast gehad als deze.

Je zal er echt geen spijt van krijgen.
Mee eens :7

Verwijderd

Topicstarter
ik zoek nog 2 plaatjes:

een losse module voor je harde schijven (zodat ik weet hoe dat eruit ziet)
en een foto van de achterkant van een paneel zodat ik weet hoe het kliksysteem werkt, want ik wil die case modden, en niet dat er dan ineens iets in de weg zit

• BC3 Victim
Ga ik ff make voor je...

Hmmm kan wel laat worden.....

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 16 mei 2001 20:21 schreef Commander_Data het volgende:
Ga ik ff make voor je...

Hmmm kan wel laat worden.....
Ik heb tijd zat

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: http://www.chieftec.com/images/cad/DX-01WD.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.chieftec.com/images/workstation_2_s.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.chieftec.com/images/workstation_4_s.jpg

Ander merk (Chieftec), zelfde kast :)

• BC3 Victim
Uploading.......

• BC3 Victim
Oke komen ze ze zijn wel big maar dat komt door die aso camera van mijn ouders ;)

Moest onder de lamp op het bureau want ik weet niet of de foto''s anders wel helder worden, aangezien het aardig dark in mijn kamer is :9

De HD bak van achter hier ( met cooling vakje ) Ook een handig klik systeem.

De HD bak van voor hier

Zijpaneel groot hier

Zijpaneel klikker ingezoemt hier

Oke have a look.....

Data out......

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:30
Damn, die binnenkant is bijna perfect!
Ik heb laatst een InWin kast gekocht waar ik al erg tevreden over ben. Ik vind alleen die voorkant van deze kast lelijk, vanaf plaatje tenminste. En een klepje is ook niet echt ideaal.
Met merken als Inwin en Antec snap ik echt niet dat zoveel mensen AOpen zo goed vinden. Ik had/heb een HX08, maar ik kon echt niet zeggen dat dat een goede kast is.

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 16 mei 2001 22:09 schreef Commander_Data het volgende:
Oke komen ze ze zijn wel big maar dat komt door die aso camera van mijn ouders ;)

Moest onder de lamp op het bureau want ik weet niet of de foto''s anders wel helder worden, aangezien het aardig dark in mijn kamer is :9

De HD bak van achter hier ( met cooling vakje ) Ook een handig klik systeem.

De HD bak van voor hier

Zijpaneel groot hier

Zijpaneel klikker ingezoemt hier

Oke have a look.....

Data out......
1 zin

GOOD JOB COMMANDER DATA
thanx man

you may return to scaning lifeforms

• WiD
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-08 13:30

WiD

Als je wil gaan modden, denk er dan wel aan dat dit sterk/dik materiaal is he. Als je dit met een figuurzaag wil gaan doen of met een dremel, dan ben je wel effie bezig (wat op zich niet slecht is natuurlijk, dan heb je er langer plezier aan)

• BC3 Victim
Op woensdag 16 mei 2001 22:25 schreef FatalError het volgende:
Damn, die binnenkant is bijna perfect!
Ik heb laatst een InWin kast gekocht waar ik al erg tevreden over ben. Ik vind alleen die voorkant van deze kast lelijk, vanaf plaatje tenminste. En een klepje is ook niet echt ideaal.
Met merken als Inwin en Antec snap ik echt niet dat zoveel mensen AOpen zo goed vinden. Ik had/heb een HX08, maar ik kon echt niet zeggen dat dat een goede kast is.
Hmmm die voorkant is perfect want je ziet helemaal niks alleen een gafe zwarte deur met een stoere grill :9 Vind ik klasse zo kaal alleen maar 2 lichtjes ( moeten eigeljk blauw en rood maar komt nog wel... )

• BC3 Victim
Hmmm ben nou toch op de foto toer....

Van voor met kast dicht
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~a.nieuwenhuis3/GoT/Kastdicht.jpg

Van voor met kast open
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~a.nieuwenhuis3/GoT/Kastopen.jpg

Fotograaf is mijn nieuwe roeping:9 hehe

[ edit: arrrrrrrrrrrggg dat lelijke witte vergeten... toch maar geen fotograaf ]

[ edit2: Zo dat heeft niemand gezien toch:?:?:? hehe ]

Verwijderd

Topicstarter
Jammer van je been :)

net een top foto met je vinger ervoor
maar ziet er goed uit

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Op woensdag 16 mei 2001 20:35 schreef biobak het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Ander merk (Chieftec), zelfde kast :)
Kast ja.. maar die Chieftec wordt dus niet geleverd met die hele hele rete stabiele Antec SX303 300watt PSU met Smart Power. Deze PSU heeft HELE hoge ogen gescoord in de AnAndtech.com PSU review.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• BC3 Victim
Op woensdag 16 mei 2001 23:16 schreef tazzman het volgende:

[..]

Kast ja.. maar die Chieftec wordt dus niet geleverd met die hele hele rete stabiele Antec SX303 300watt PSU met Smart Power. Deze PSU heeft HELE hoge ogen gescoord in de AnAndtech.com PSU review.
Maar wel met Hele Rete Stabiele Chieftec 340 Watt voeding... ( heb ikke ook namelijk ).
Pentium 4 geschikt en alles...:9

Treb levert die kasten nieuw met chieftec ( of antec ) voeding en case fans en in allerlij soorten kijk maar eens bij vraag en aanbod bij Antec SX1030 ofzo...

Pagina: 1