Toon posts:

[BC3] Intellimouse explorer aansluiten.. USB of PS/2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een vraagje.. Ik heb hier een Microsoft intellimouse explorer (optisch) en vroeg mij af hoe dat ding het beste aan te sluiten is.. USB of PS/2? wat werkt het snelst? of zit er geen verschil in?
Ik ben verslaafd gamer dus alle milliseconden die ik kan winnen zijn meegenomen.. ow en mocht het afhankelijk van het mobo zijn, ik heb een Asus CUSL2..

mvg Eddy..

Verwijderd

Maakt niet uit denk ik.

Doe je hem de ene dag op de USB, meet je de miliseconden. De andere dag op USB en ook meten. Vergelijk je de resultaten en post ze maar eens op GOT.

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
denk dat usb sneller refresht..

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

Hi,
Ik heb de Microsoft intellimouse explorer, gewoon op de PS/2 ingeplukt. Bij mij werkt het goed, alleen nog niet op USB geprobeerd.
suc6!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Als je op een desktop werkt, pak dan een PS/2. Ben je van plan deze op een laptop (uiteraard een met een ingebouwde muis) te gebruiken (Of gewoon gek wil doen en twee muizen op je computer wil aansluiten), doen dan maar USB.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen