Ik ben echt hard op zoek naar een mooie goedkope MP3 CD-Speler.
Ik zou deze graag via internet willen bestellen.
Welke MP3 CD-Speler raden jullie mij aan??
En bij welke online shop??
De speler moet niet te duur zijn (max. 400,-) en moet handig in gebruik zijn (als ''t kan)
Alvast bedankt!
Rogier
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Zien er wel cool uit :-) !
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
die kost 295 en is volgens de berichten ook wel een goede speler
Alleen kost[e hij toen ik ''m kocht] ''ie zo''n 600 piek.
Misschien dat je in een aanbieding hem voor 400 kan krijgen.
Ik heb ook gehoord dat de helft van die Lenoxxen weer teruggaan omdat ze binnen een maand stuk zijn. Ik weet niet of dit waar is though!
TIp van de dag: Search in tweakers.net news ''ns op review mp3 cd speler of zoiets dergeleijks.
D''r heeft aardig wat keer een review op de frontpage gestaan
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
staat voorop: E.A.S.S plus 50 sec.
en dan MP3 eronder.
heeft me 208,- inkoop gekost, niet te veel, bij de kijkshop kostte hij 350 dacht ik.
Voordeel:
Goedkoop, leest CDR/CDRW, leest 80minuten CD''s, Joliet/ISO9660.
Nadeel:
Geen multisessie CDR''s, gevoelig voor hitte >40''C, soms problemen met VBR MP3''s, er zijn mensen die problemen hebben met de Headphone out (ruis) - maar de LineOut is nooit problemen mee.
Ervaring:
Ik heb hem al een jaar of wat, en ik ben er heel blij mee. Ik heb zo''n 75 MP3 CD''s en ik heb eigenlijk niet eens de tijd om ze te luisteren - je zet er 1 op, valt in slaap, en als je wakker wordt speelt hij nog...
De volgende die ik koop, wordt met ID3Tag ondersteuning,
want het is toch fijner als je zi8-)t wat er draait.
Ziet er nog
Verwijderd
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Die speelt ook VCD''s. Maar neem dan de nieuwere DAV311.Op woensdag 16 mei 2001 16:19 schreef rogierdejong het volgende:
Is zo''n NAPA DAV309/DAV310 aan te raden??
Zien er wel cool uit :-) !
Verwijderd
Aha, ik heb die ook.Op woensdag 16 mei 2001 16:55 schreef marble het volgende:
ik heb een ja, een merkloze eigenlijk.
staat voorop: E.A.S.S plus 50 sec.
en dan MP3 eronder.
heeft me 208,- inkoop gekost, niet te veel, bij de kijkshop kostte hij 350 dacht ik.
Op de website van onze leveranciër staat hij voor de inkoop prijs van fl.169.00 piek.
Heet de "POCO MUSIC MP3 DISCMAN".
Doet wat hij moet doen, MP3''s afspelen.
Maar vreet dat ding bij jou ook batterijen.
Als het goed is, is het deze
And The Only One