De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Als muis zou ik voor Logitech Mouseman Optical gaan als je baalt van het balletje of voor een Logitech Cordless Mouseman als je baalt van een snoertje.
Jouw muis keuze zou ik nog eventjes mee wachten totdat er een versie is met een soort docking-station, waar je de muis in kunt zetten als je muis niet gebruikt, zodat ie automatisch wordt opgeladen (nu moet je nog met aparte batterijen werken).
Over de videokaart, Asus of Hercules, maakt niet zoveel uit. Zijn allebij goeie kaarten.
Jouw muis keuze zou ik nog eventjes mee wachten totdat er een versie is met een soort docking-station, waar je de muis in kunt zetten als je muis niet gebruikt, zodat ie automatisch wordt opgeladen (nu moet je nog met aparte batterijen werken).
Over de videokaart, Asus of Hercules, maakt niet zoveel uit. Zijn allebij goeie kaarten.
Good goan