[BC3] Nieuwe comp - tips - do''s/dont''s

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik ben van plan een nieuw systeem samen te stellen. Lees af en toe wel wat hardware info, denk echter dat met de mensen hier er toch een beter systeem uit kan komen.

Momenteel denk ik aan:
Mobo: epox 8kta3
Proc: AMD TB 1100
Geheugen: 256 mb
Muis: Logitech cordless optical
Case: Aopen 300W
Soundcard: SB live 1024 (of is terratec beter?)
Videokaart: Asus v7700 of Hercules prophet II, zat te denken aan mx, maar met dit kleine prijsverschil zijn deze denk ik toch beter! Welke is beter?? Of nog een ander???

De rest heb ik al! Ik heb maximaal 2500 te besteden, dus geen geforce 3 enzo!

Wijziging: even ter extra info: Ik speel redelijk wat spellen (vooral diablo2) en ik doe wat met adobe programma''s.

Voor die muis, als dat zo is wacht ik daar even mee, heb nu al wireless dus dat is dan tot het docking station komt wel goed.

Welke processor heeft nu denk je de beste prijs prestatieverhouding? (misschien met overclocken?)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• jle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-07 06:25

jle

Als muis zou ik voor Logitech Mouseman Optical gaan als je baalt van het balletje of voor een Logitech Cordless Mouseman als je baalt van een snoertje.

Jouw muis keuze zou ik nog eventjes mee wachten totdat er een versie is met een soort docking-station, waar je de muis in kunt zetten als je muis niet gebruikt, zodat ie automatisch wordt opgeladen (nu moet je nog met aparte batterijen werken).

Over de videokaart, Asus of Hercules, maakt niet zoveel uit. Zijn allebij goeie kaarten. 8-)

Good goan