As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!
Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!
Ik heb zelf een wat duurdere, en nog geen
probs.
Ik heb er een voor 4 systemen op 1 mon, toets. & muis.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Helemaal mee eens, ik heb zelf wel eens zo''n ding open gemaakt, en wat een irritant dunne draadjes; die draadjes gebruik ik nu om draadbruggen te maken bij het solderen! Maar, fijn dat jullie je mening hebben gedeeld met me, word ik een beetje veeleisend: Ik moet zo''n digitale hebben, maar wat is een goede, hoeveel $ en waar te koop?Digitale switch zijn zeker geen prbleem, helaas is de aanschaf dat wel 400 tot 700 gulden voor een met 4 ingangen (dus voor 4 pc''s) De goedkoperen mechanische zou ik in geen geval nemen, heeft imo te veel signaal verlies tot gevolg, haal zojn ding maar eens los en schrik wat voor dunne draadjes er worden gebruikt!
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Ik kreeg jammer genoeg weer zo''n zelfde tril-beef-verkleur-knipper Compaq terug.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.