[BC3] Desktop Kast

Pagina: 1
Acties:

• Maf
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-08 12:22
Ik ben op zoek naar een heel klein desktop kastje, het liefst zo min mogelijk in de diepte, maar er moet wel een normaal moederbord in kunnen. Ik zat eerst te denken aan een 1U kast maar die is reteduur en eigenlijk te diep.

Weet iemand iets van een desktopkast die klein is en de benaminghiervan , en eventueel de prijs en plek waar ik deze kan halen.

Thanx very much

"If someone takes a knife, you take a gun. If someone puts one of yours to the hospital, you send one of them to the morgue. That's the Chicago way."

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
de diepte is het prob! ZAAGSE >:)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:05
Wat een MAFfe vraag.
Vertel ons svp eerst eens waar je het voor wilt gebruiken, dat maakt het veel makkelijker om antwoord te geven die je kan helpen! :)

• Hoicks
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:01

Hoicks

Techno!

Ik zoek ook nog zo''n ding dat ongeveer net zo breed is als de video zodat ik er een audio systeempje van kan maken....

• Foxke
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Je moet zoeken naar mini-ATX

• Maf
Nou, ik zoek een desktop kast waar een normaal moederbord in kan met een AGP riser zodat de VGA kaart plat kan en hij niet te hoog wordtt (2U ongeveer), er moet ook een CDROM bij kunnen en ATX

"If someone takes a knife, you take a gun. If someone puts one of yours to the hospital, you send one of them to the morgue. That's the Chicago way."

Verwijderd

Maak er zelf een van een oude kast. :)

Net als die gast met zijn koffer.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Wakker worden !!! Dit bestaat dus niet. Een kleine kast is er niet voor een standaard ATX bord. En een AGP riser board?? Get real!

Leukste optie voor jou: Aopen H300x kast met een micro-atx mainboard en een low-profile AGP videokaart. Maarja, het mag natuurlijk weer nix kosten.

Suc-seed. *D

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Maf
Heej, ff normaal

Kijk, de optie is een 1U kast met AGP riser (die bestaan) maar dan ben ik 900,- kwijt, ik zat meer te denken aan van die kastjes zoals die kleine compaq kastjes die je wel eens ziet staan., en anders de kleinste desktop kast die je kan vinden

Pagina: 1