Toon posts:

Diablo 2, waar blijf je?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zijn hier nog Diablo (2) aanbidders? Wat was je favo character in deel 1 en welke denk je in 2? Warrior en Paladin of Necromancer..

• Raymond v/d H
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 28-10 19:18
Breek me de bek niet open over D2..... Ik wacht er nu ruim een jaar op :( :( :( :( en het gaat nog MAANDEN duren :( :( :( :( :(

Hmmm.... sorc is fav char.... D2 zal wel in het begin barbarian zijn.....

btw veel op b.net gespeeld? (nick?)

Verwijderd

Alle Spelers hebben goede eigenschappen in Diablo1, ligt er net aan waar je voorkeur aangeeft.

Die Warrior is simpel om mee te beginnen omdat ie al vrij snel sterk is en veel kan hebben. De Rogue is met een boog na een tijdje echt onverslaanbaar. Alleen met de Sorcerer doet het zo enorm lang voordat je eindelijk een beetje sterk bent.

Enne Diablo2 wacht ik ook al een eeuwigheid op.

Verwijderd

Boehoehoehoehoe ( :') )=>verkeerde smillie?

Ik wacht ook al tijden op dit fantastische spel. Ik heb wel geruchten gehoord dat de béta al verspreid is over het net.

Vooral nu ik vorige week de screenshots gezien heb, verwacht ik errrruugggg veel van D2

Diablo2 gaat bigtime roelen!@@@!!!!

• Raymond v/d H
Scimitar>> Zeker niet veel op b.net gespeeld?

Er is geen enkel char zo sterk als een mage, zo'n heerlijke lvl 19 Fireball van een sorc die een beetje lvl heeft slaat alles tegen de vlakte...... En zo lang duurt dat niet dat je met een mage een beetje sterk bent..... nooit afgevraagd waarom bijna alle legit pk's/pkk's Sorc zijn?

• smokey
  • Laatst online: 10-08 01:09
gaat nog wel een tijdje duren komen eerst nog 2 beta's het spel is wel af maar bugs moeten eruut

• Raymond v/d H
jah... op diabloii.net is de beta al aangepast naar Q1.... nou dan kunnen we onze lol op....

Schatting:
Beta begint ergens eind feb, 2 maanden beta, dan zitten we eind april, verwerking van beta ed, implementeren final battle.net, maandje, nog wat ditjes en datjes, nog een maandje, hoppa eind juni voordat we em in dit kikkerland hebben.

• paulh
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19-10 16:15
Ik las anders laatst ergens (gamer.nl ??) dat de release date begin juni is. :(

[ZwareMetalen.com] - [Kom in aktie tegen de CO2 maffia]

Pagina: 1