[BC3] ASUS k7m moederbord AGPslot werkt niet.....

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb een asus K7M bordje.....maar de agp slot werkt niet zo.hij herkend de agp video kaart niet.Nu heb ik er een voodoo pci kaart erin die het goed doet.Moet ik alle software eruit gooien van die voodoo kaart....voordat ik die agp kaart erin doe?En natuurlijk de voodoo kaart verwijderen.Moet ik in de bios iets anders instellen dan alleen de agp toegang?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
1. Stel je mobo en videokaart eerst eens in op 2x AGP. Werkt het dan kan je proberen hoger gaan als je mobo het ondersteund.

2. Stel je BIOS in op AGP bij first display device, staat standaard nog op PCI (het kan ook zijn dat dit nog op je mobo zit, waarschijnlijk niet meer)

3. AGP kaart kapot, andere testen.

Sterkte......

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Bedankt voor de tip.....volgens mij kan dat wel met die pci config.
Dat wou ik eigenlijk nog veranderen.
Ga ik ff doen....THX!