[BC3] Zoveel power en nog geen verbetering ;-(

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hier komt ie; ik heb een AMD Athlon 1 Ghz, 256 Mb, Abit KT7A (allemaal op 266Mhz) onder windows 2000 Prof (SP2) en NOG wil het niet echt vlotten. Ik had een P3-500 en ik merk na deze upgrade bijna geen resultaat jammergenoeg... Ligt dat aan mij?
Ik photoshop was, ik webdesign wat, ik surf natuurlijk wat - maar dat allemaal tegelijk wil niet snel gaan...

Iemand een oplossing? Norton is er al een keer overheen geweest met SpeedDisk.

Ben

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:37
Hoeveel geheugen heb je toegevoegd?

Trouwens als je bijvoorbeeld Photoshop opstart en tegelijkertijd ook Allaire Homesite dan is het logisch, want die zijn allebei nogal zwaar.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb niet echt geheugen toegevoegd, want ik had al 256mb - maar op 100Mhz, nu is het 133Mhz.

Photoshop en Dreamweaver is eigenlijk de combinatie, en niet tegelijk, maar na elkaar - wel tegelijk werken. Moet toch mogelijk zijn met mijn config?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• jle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-07 06:25

jle

Heb je de VIA 4in1 mobo drivers wel geinstalleerd?

Good goan

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-08 19:28

spok9

Groen...

En de rest van de drivers? Anders ligt het misschien gewoon aan windows, formateren en opnieuw beginnen is dan een optie, doe ik ook altijd :)

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

Verwijderd

Photoshoppers willen toch altijd een PIII?

• Snijkoek
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-08 22:36

Snijkoek

Metal up your ass

Deze Photoshopper niet, want 3d max rendert ook 30% sneller (zelf gebenchmarked met een PIII gig en Athlon gig. Zelfde scene, 10 frames. Athlon in 7 minuten klaar, PIII in iets meer dan 10. En die Athlon had nog de helft aan geheugen, 256, ivh met de PIII 8-))
Pagina: 1