De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Hoeveel geheugen heb je toegevoegd?
Trouwens als je bijvoorbeeld Photoshop opstart en tegelijkertijd ook Allaire Homesite dan is het logisch, want die zijn allebei nogal zwaar.
Trouwens als je bijvoorbeeld Photoshop opstart en tegelijkertijd ook Allaire Homesite dan is het logisch, want die zijn allebei nogal zwaar.
Ik heb niet echt geheugen toegevoegd, want ik had al 256mb - maar op 100Mhz, nu is het 133Mhz.
Photoshop en Dreamweaver is eigenlijk de combinatie, en niet tegelijk, maar na elkaar - wel tegelijk werken. Moet toch mogelijk zijn met mijn config?
Photoshop en Dreamweaver is eigenlijk de combinatie, en niet tegelijk, maar na elkaar - wel tegelijk werken. Moet toch mogelijk zijn met mijn config?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
En de rest van de drivers? Anders ligt het misschien gewoon aan windows, formateren en opnieuw beginnen is dan een optie, doe ik ook altijd
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
Deze Photoshopper niet, want 3d max rendert ook 30% sneller (zelf gebenchmarked met een PIII gig en Athlon gig. Zelfde scene, 10 frames. Athlon in 7 minuten klaar, PIII in iets meer dan 10. En die Athlon had nog de helft aan geheugen, 256, ivh met de PIII
)
Pagina: 1