Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

HL Counter Strike!!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb HL officieel gekocht (jaja!) en heb het gecopieerd voor een neefje.
Dit neefje is nu verslaafd aan dit spel en is dus heel veel online aan het spelen.

PROBLEEM: als ik een keer wil "fragge" dan krijg ik de melding "key already in use".
Fuck, beveiliging. Wat kan ik hier aan doen.

Heb al een key-generator, maar deze werkt niet bij het online spelen, dan komt de melding "invalid key".

Tips.....graag!!!!!

[MYC]CBS

Verwijderd

nix aan te doen, buiten je neefje afrossen en zeggen dta ie met die key niet online mag spelen...

• The Champ
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-01-2024
Tjaaa.....daar kun je echt nix aan doen, tenzij je een meail aan Sierra stuurt en zegt dat je je key nooit aan iemand anders hebt gegeven, maar dat je wel steeds die melding krijgt van: key already in use
Ze zeggen dan dat je je cd moet opsturen en jij krijgt dan een andere cd met een andere cd-key.

Heb ik had ook een emailk gestuurd, maar ik heb helaas niet de orginele cd.

The "real" Champ will always be The Champ

• The Champ
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-01-2024
Tjaaa.....daar kun je echt nix aan doen, tenzij je een email aan Sierra stuurt en zegt dat je je key nooit aan iemand anders hebt gegeven, maar dat je wel steeds die melding krijgt van: key already in use
Ze zeggen dan dat je je cd moet opsturen en jij krijgt dan een andere cd met een andere cd-key.

Heb ik had ook een emailk gestuurd, maar ik heb helaas niet de orginele cd.

The "real" Champ will always be The Champ

Verwijderd

Ja, wie gaat het dan kopieren en je cd-key meegeven, dan ben je zelf de lul...logisch..., ik zou ook maar tegen dat neefje van je zeggen dat ie mot opzouten...