[BC3] 300 watt?

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ok, ik heb een voeding van 300 watt, maar verbruikt ie nou ook 300? Heb me dat altijd al es afgevraagd :?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Overspeed
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03:05
Uhm, hij verbruikt meer dan 300W, want die 300W is z''n output vermogen, en er gaat ook nog een aantal W verloren aan warmte. Maar gelukkig levert ie niet continu 300W, maar alleen als je het nodig hebt. :)

Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
een 300W voeding levert nooit 300W.

En het is afhankelijk van je systeem.
Als je een celly hebt en een riva videokaartej met 1 HD en 1 Cdrom dan haalt ie maar 80W

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• Overspeed
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03:05
Op dinsdag 15 mei 2001 22:51 schreef thedolf het volgende:
een 300W voeding levert nooit 300W.

En het is afhankelijk van je systeem.
Als je een celly hebt en een riva videokaartej met 1 HD en 1 Cdrom dan haalt ie maar 80W
Yep, dat zei ik al. :) Maar een 300W voeding kan wel 300W leveren, alleen maar een bepaald aantal minuten (20 ofzo), maar gelukkig heb je nooit de hele tijd 300W nodig, maar het kan wel handig zijn als net je 6x 7200rpm hd''s moeten opspinnen bij ''t booten ofzo. :)

Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.