kan iemand mij vertellen,wat de connectors van een usb poort precies doen dus welke pin is de data transmit en welke de reciever..ik wil namelijk een usb kabel maken voor mijn ps2 ...thnx
waarom gebruik je de meest voor de handliggende oplossing niet 
Op internet kun je dit op verschillende sites vinden. Komop zeg ff zoeken.
Op internet kun je dit op verschillende sites vinden. Komop zeg ff zoeken.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ha thanx dude...dit zocht ik dus..vreemd dat je sommige dingen met altavista ofzo gewoon niet vindt..bedankt!!!!
Dat jij een volledige idioot bent die niet kan zoeken kan ik ook niet helpenOp dinsdag 15 mei 2001 22:07 schreef timeout het volgende:
gaat ie weer @#@!$#@ staat niks over in ..of search jij ff voor me rotflop
Heb beetje pest aan ventjes zoals jij die zelf te beroerd zijn om ergens moeite voor te doen.
Ik zou zeggen leer eerst eens zoeken voordat je zelf een usb kabel in elkaar gaat zetten.
Misschien komt het dan nog goed
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Doordat hij het lef gehad heeft het hier te vragen , en ik toevallig ook een tijdje met het id loop weet ik het nu ook.:)
En dat is, dacht ik, de definitie van een forum.
En dat is, dacht ik, de definitie van een forum.
Thnx Corax..kijk sommige search engines geven nou eenmaal niet altijdt de site aan die je moet hebben.Dus vraag je het aan een forum toch?En lui zoals Softijsje kunnen we dan ff missen :r:r
TJonge jonge. Wat een gigantisch oetlulletje ben jij toch ook.Op woensdag 16 mei 2001 17:43 schreef timeout het volgende:
Thnx Corax..kijk sommige search engines geven nou eenmaal niet altijdt de site aan die je moet hebben.Dus vraag je het aan een forum toch?En lui zoals Softijsje kunnen we dan ff missen :r:r
Inderdaad dit forum kan zeker mensen zoals jou missen.
sommige search engines geven nou eenmaal niet altijd de site aan die je moet hebben.
Ik moet m''n best doen om er met search engine NIET iets over te vinden.
Altijd met dt
Luie gastjes zoals jij. Daar moet ik nou van
Sja ik weet hetOp woensdag 16 mei 2001 18:04 schreef Guilez het volgende:
GOF
Gathering Of Flamers
![]()
![]()
![]()
(hey. no offence)
Kan het niet helpen. Dit forum is niet gemaakt voor luie gastjes die te beroerd zijn om goed te zoeken
HAHA dat je er op reageert bewijsdt maar weer eens dat je een sociaal leven hebt van nul ,nul....Trouwens de anderen geven mij gewoon het linkje wat ik zochdt.Sommige mensen zijn niet te beroerdt om iemandt te helpen.......ventje haha lolOp woensdag 16 mei 2001 18:00 schreef SoftIce het volgende:
[..]
TJonge jonge. Wat een gigantisch oetlulletje ben jij toch ook.
Inderdaad dit forum kan zeker mensen zoals jou missen.
sommige search engines geven nou eenmaal niet altijd de site aan die je moet hebben.
Ik moet m''n best doen om er met search engine NIET iets over te vinden.
Altijd met dtIs nog altijd geen werkwoord. Bewijst wel weer hoe hoog jouw niveau ligt.
Luie gastjes zoals jij. Daar moet ik nou van
Trieste stakkerOp woensdag 16 mei 2001 18:12 schreef timeout het volgende:
[..]
HAHA dat je er op reageert bewijsdt maar weer eens dat je een sociaal leven hebt van nul ,nul....Trouwens de anderen geven mij gewoon het linkje wat ik zochdt.Sommige mensen zijn niet te beroerdt om iemandt te helpen.......ventje haha lol[afbeelding]
Pagina: 1