[BC3] Asus k7m moederbord

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb een vraag. Ik heb een Asus k7m Slot A moederbord met een Via VT82C686A en een AMD-751 chipset. Nu is mijn vraag of dit moederbord ook 4x agp ondersteunt?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• harryslinger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-06 20:00
nee

Verwijderd

nope

AGP 2x max.

• BC3 Victim
Oke dat is mooi klote @!#!@$!^%$%&%$.:( :( Is het dan misschien mogelijk om dat moederbord toch op 4x agp te draaien?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
ja, microsolderbout en alles veranderen naar een versie die dat wel kan...

kost je een jaar van je leven, 3 brillen, en een hoop geld voor die soldeerbout alleen al...

een ander mobo is goedkoper...

Verwijderd

Ondersteund maar tot 2X AGP
Read the fucking manual :)

• BC3 Victim
Ik heb een ook een asus K7M bordje.....maar de agp slot werkt niet zo.hij herkend de agp video kaart niet.Nu heb ik er een voodoo pci kaart erin die het goed doet.Moet ik alle software eruit gooien van die voodoo kaart....voordat ik die agp kaart erin doe?En natuurlijk de voodoo kaart verwijderen.Moet ik in de bios iets anders instellen dan alleen de agp toegang?

• BC3 Victim
Misschien dat ik een oplossing heb met dat agp slot voor je moederbord. Ga naar je bios en dan naar Plug and Play setup. Kijk dan of er bij Primary Graphics adapter PCI of AGP staat. Staat er PCI maak er dan AGP van misschien dat dat wat uitmaakt.

Verwijderd

Je merkt er niet zo heel veel van hoor, dat het 2x AGP is in plaats van 4x AGP. Het is niet zo dat je videokaart dan 2x zo langzaam is. Ik heb een asus v7100 gforce 2 mx. EN met een beetje tweaken (laatste drivers, directx, gforce tweak util) loopt die kaart veel sneller dan een gforce kaart op een 4x bordje.
Pagina: 1