De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
detonators?
DMA aanstaan?
euhm....
Damn, 2 late
I see dead pixels...
waar kan ik die vinden??Op dinsdag 15 mei 2001 20:48 schreef DaRKoNe het volgende:
Via 4-in-1 drivers al geinstalleerd???
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Ik had ook schokken in Q3 en UT kwam gewoon omdat er nog PC100 inzat...
via 4in1 http://www.viatech.com/Op dinsdag 15 mei 2001 20:49 schreef ScarFace608 het volgende:
[..]
waar kan ik die vinden??
detonators http://www.3dchipset.com/
Als je nou gewoon de search had gebruikt...
We zijn allemaal weleens lui...Op dinsdag 15 mei 2001 20:55 schreef zork het volgende:
:Z:Z:Z
Als je nou gewoon de search had gebruikt...
ik hep um al geholpe
ik weet ut ik roel
I see dead pixels...
Ahum!!! Je weet best dat je niet roelt !!!Op dinsdag 15 mei 2001 20:58 schreef jotheman het volgende:
rustig, rustig, denk om jullie bloeddruk!
ik hep um al geholpe
ik weet ut ik roel
Dat doe ik al...
nie zow heh!, ik maak je in me 1on1 UT, lolOp dinsdag 15 mei 2001 20:59 schreef DaRKoNe het volgende:
[..]
Ahum!!! Je weet best dat je niet roelt !!!
Dat doe ik al...
btw: Ik 0wn U
I see dead pixels...
Loser!
DirtBag!
lachuh!, smileys in koor
I see dead pixels...
Speelt zeker ook vaak UT ???Op dinsdag 15 mei 2001 21:07 schreef jotheman het volgende:
Sucker!
Loser!
DirtBag!
edit:
lachuh!, smileys in koor
Ennuh... volgens mij zitten we nu redelijk off-topic
Zou hij nu sneller gaan met men nieuwe ram?
ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant
Heel raar... t wordt niet minder maar ook niet meer... hij blijft gewoon op 59,92 of 60,02 steken
Verwijderd
zoja, zoek ff het bestandje dxdiag.exe ergens in je windows dir, (gewoon zoeken) en als je die runt, dan naar het laatste tablad, dan override, daar kun je de refresh instellen.
Thnx 4 the tip!
Verwijderd
16x1024x1024=16777216 jah... maar dan klopt het nog steeds niet