Tja, ik heb heel wat geld over en ik krijg binnenkort ook mijn salaris weer. Ik kan eventueel ook wat van de bankrekening halen, zodat het genoeg wordt om het 1 en ander te upgraden (ik schat rond de 750 gulden). Maar WTF moet ik upgraden in mijn systeem.
Mijn huidige systeem:
AMD Athlon Thunderbird 700MHz
MSI K7T Pro
MSI GeForce 2 MX 8817
256 SD Ram PC133 Cas3@2
3COM netwerkkaart 10/100 MBit
SBLive Player
Seagate Barracuda 30GB 7200RPM ATA66
Acer 8*4*32 Brander
Acer 16*40 DVD
Diskette drive
21 Inch monitor
Logitech Cordless Desktop
Toen vond ik het een goed systeem. Nu nog steeds, maar soms met spellen vind ik het wel wat langzaam gaan. Maar ik heb mijn systeem zo uitgebalanceerd dat ik niet weet WAT ik moet upgraden. Dit zijn eigenlijk mijn dagelijkse bezigheden achter de computer:
-Veel internetten enzo
-Regelmatig spellen, zoals Counterstrike, Quake 3 en nog meer van die shit.
Ik had wel wat upgrades in mijn gedachten:
-Nieuw mobo (MSI K7T Turbo) + Waterkoeling
-Nieuwe proc (hoogste wat mijn mobo ondersteund).
-Niewe videokaart, omdat deze ook niet snel is.
Ik ben echt ten einde raad. Mijn vorige upgrade was extra geheugen, want dat was mijn vorige bottleneck.
Het voordeel van waterkoeling is dat je het meerdere keren kan gebruiken (ik doe het uiteraard met peltier). Het voordeel van een nieuwe proc is dat het goedkoper is dan waterkoeling en ik HEB de snelheid vast. Met waterkoeling moet ik nog maar zien of ik een fatsoenlijke snelheid haal met deze 700.
Dus ik weet het echt niet meer en ga maar vragen op GoT.
Mijn huidige systeem:
AMD Athlon Thunderbird 700MHz
MSI K7T Pro
MSI GeForce 2 MX 8817
256 SD Ram PC133 Cas3@2
3COM netwerkkaart 10/100 MBit
SBLive Player
Seagate Barracuda 30GB 7200RPM ATA66
Acer 8*4*32 Brander
Acer 16*40 DVD
Diskette drive
21 Inch monitor
Logitech Cordless Desktop
Toen vond ik het een goed systeem. Nu nog steeds, maar soms met spellen vind ik het wel wat langzaam gaan. Maar ik heb mijn systeem zo uitgebalanceerd dat ik niet weet WAT ik moet upgraden. Dit zijn eigenlijk mijn dagelijkse bezigheden achter de computer:
-Veel internetten enzo
-Regelmatig spellen, zoals Counterstrike, Quake 3 en nog meer van die shit.
Ik had wel wat upgrades in mijn gedachten:
-Nieuw mobo (MSI K7T Turbo) + Waterkoeling
-Nieuwe proc (hoogste wat mijn mobo ondersteund).
-Niewe videokaart, omdat deze ook niet snel is.
Ik ben echt ten einde raad. Mijn vorige upgrade was extra geheugen, want dat was mijn vorige bottleneck.
Het voordeel van waterkoeling is dat je het meerdere keren kan gebruiken (ik doe het uiteraard met peltier). Het voordeel van een nieuwe proc is dat het goedkoper is dan waterkoeling en ik HEB de snelheid vast. Met waterkoeling moet ik nog maar zien of ik een fatsoenlijke snelheid haal met deze 700.
Dus ik weet het echt niet meer en ga maar vragen op GoT.