[BC3] Stof in je muis!!

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• LiquidSmoke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-08 11:12
Welke tweaker heeft hier nog meer last van?? Moet gewoon af en toe de wiltjes schoonKRABBEN!!!

toch maar een optische??

Verwijderd

Hehe ik wou net zeggen, ik heb daar nooit last van. Dat optische spul is echt geweldig

Verwijderd

Met m''n oude zykon mius van 25 piek had ik daar altijd last van maar met m''n Logitech Pilot wheel mouse niet.

• Tony_Montana
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-08 17:29
Optische muis doet wonderen ;)

Verwijderd

Ik heb er nooit last van ;)

Optische muis van Logitech he :)

• LiquidSmoke
Toch maar een optische kopen dan :? en suggestie welk merk/type?? draadloos, kabel??

Verwijderd

Op dinsdag 15 mei 2001 20:09 schreef LiquidSmoke het volgende:
Toch maar een optische kopen dan :? en suggestie welk merk/type?? draadloos, kabel??
Ik heb een Logitech Wheel Mouse Optical..
Die vind ik wel goed.

• LiquidSmoke
duur?

Verwijderd

Op dinsdag 15 mei 2001 20:09 schreef LiquidSmoke het volgende:
Yeah, zeker een suggestie: MS Intellimouse Explorer. Is de grijze optical van MS, zitten ook nog eens rete-handige duimknoppen op, echt vreselijk handig! suc6

edit:

nie zo duur volgesmij, ?79,- in de pricewatch. Mocht dit veel lijken: je krijgt er echt superkwaliteit voor terug!

ok, 2e edit: gewoon lekker een met een kabeltje, zown optical eye zuigt nl stroom, logitech heeft inmiddels al wel een draadloze optical, maar dat is gewoon steeds batterijtje in batterijtje uit |:(

Verwijderd

Logitech Wheel Mouse Optical ???? Leuk een met wieltjes en Optical :-))

• LiquidSmoke
Wheel= scrollbutton

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:46

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

supermuisje, die Wheelmouse! 1x proberen en je wilt nooit meer aan die kogel muizen terug denken.

/dev/null

Verwijderd

Op dinsdag 15 mei 2001 20:20 schreef Herodion het volgende:

[..]

ok, 2e edit: gewoon lekker een met een kabeltje, zown optical eye zuigt nl stroom, logitech heeft inmiddels al wel een draadloze optical, maar dat is gewoon steeds batterijtje in batterijtje uit |:(
Nee hoor.......

Verwijderd

Kheb hier een Logitech Mouseman Wheel Optical... Gewoon een perfect dingetje in mooi metallic blauw.

En vooral NOOIT meer last van stof...

• Penetrator
  • Laatst online: 06-08 12:24
Ik heb ook de M$ IntelliEye Explorer WERELD DING! Nooit iets mee gehad alleen 1 keer zelf gemold uit frustratie >:). Alleen had ik er natuurlijk wel nog garantie op 8-)

• DaRKoNe
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-11-2025
Op dinsdag 15 mei 2001 20:16 schreef rabbit het volgende:

[..]

Ik heb een Logitech Wheel Mouse Optical..
Die vind ik wel goed.
Op dinsdag 15 mei 2001 20:23 schreef cheat2getpaid.com het volgende:
Logitech Wheel Mouse Optical ???? Leuk een met wieltjes en Optical :-))
Op dinsdag 15 mei 2001 21:56 schreef I_Stealth_I het volgende:
supermuisje, die Wheelmouse! 1x proberen en je wilt nooit meer aan die kogel muizen terug denken.
Die heb ik ook... prachtdingetje
- Reageerd goed
- Ligt lekker in de hand
- Ziet er strak uit (metallic blauw, met een doorzichtige blauwe onderkant)
- En geen last van stof >:)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
als je geen nieuwe muis koopt dan heb ik een andere oplossing.
het stof in je muis komt door je muismat.
Als je een muismat met een plastic laag erover(en dat muist niet zo heel erg lekker)gebruikt heb je nergens last van(simpelweg omdat er dan geen stof in zit):z

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op dinsdag 15 mei 2001 20:06 schreef rabbit het volgende:
Ik heb er nooit last van ;)

Optische muis van Logitech he :)
Ik ook. Ding is echt perfect. :)

Verwijderd

Optical sucked voor gaming :(

• BC3 Victim
Al die mensen die denken dat een muis niet stoffig/vies kan/mag worden:

Zeker ook nog nooit van een autowasserette gehoord?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Zeker een stuk beter zo''n optical, je hoeft niet meer aan zijn bal te krabben :o, maar wel zijn voetjes.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• BC3 Victim
Ik ga denk ik ook maar een optische muis halen, zit elke week de teer uit me muis te pulken :)

• LiquidSmoke
hmmz, toch maar ''s gaan kijken van het weekend

• Starbolt
  • Laatst online: 18:04
:O

Verwijderd

Ik heb een M$ Intelli 1.1 USB alleen die ging opeens een keer raar doen tijdens UT, en toen is het niet meer overgegaan en twee dagen laten deed ie niks meer. Toen heb ik de oude SUPER versleten funai ergonomische muis van onze p166 gehaald. Nu hebben we zijn Trust ami, heel eenvoudig ding.

Verwijderd

Op woensdag 16 mei 2001 00:51 schreef -KOD- het volgende:
nope, kheb jaren ge-gamed met een goedkope muis van trust , en nu met mn mouseman wheel optical gaat et stukken beter , kza zelfs sindssdien al in de top10 met firearms :D

• [J.d.I.] DirtyHarry
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-07 11:33
Gewoon deze muis kopen, is echt perfect! Ik heb hem nu een aantal maanden en ik vind het nog steeds een geweldige muis. Zowel kwa uiterlijk:9 als als in het gebruikO+
Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/lang/global/images/productov57.gif

• Paitor
  • Laatst online: 08-05 23:14

Paitor

rages doen :P

Is alleen maar veel preciezer.
Optical ruled voor Gaming.
Eerst werd ik afgeslacht, nu slacht ik >:)

Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele

Verwijderd

hehe bull shit
m`n nieuwe iFeel muis van logitech is veel beter dan m`n oude muis.
misschien ligt het aan mij, maar ik moet toe geven dat ik met deze muis een stuk beter ben in Cs dan met een gewone muis

• bfm
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-08 19:06

bfm

Sinds vandaag de nieuwe optical draadloze muis van Logitech en die is echt :9~

Alleen af en toe wat last van haperingen, maar nieuwe softwareversie komt eraan als ik et goed heb :)

• Stalkert
  • Laatst online: 12-06 08:07
Op woensdag 16 mei 2001 22:17 schreef [J.d.I.] DirtyHarry het volgende:
Gewoon deze muis kopen, is echt perfect! Ik heb hem nu een aantal maanden en ik vind het nog steeds een geweldige muis. Zowel kwa uiterlijk:9 als als in het gebruikO+
[afbeelding]
ik heb deze muis ook.. is idd een fijne muis, maar ik of ik nu echt veel verschil merk tussen een gewone muis.. kan ik niet zeggen eigenlijk

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

ik heb nu nog een muis met bal, maar hij rolt heerlijk bij mij omdat mijn muismat een ordinaire glazen snijplank is waar ribbeltjes op zitten, werkt HEERLIJK! :P
morgen toch een logitech ifeel halen :P

39

• I_stealth_I
  • Laatst online: 15:46

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Op woensdag 16 mei 2001 22:17 schreef [J.d.I.] DirtyHarry het volgende:
[afbeelding]
jaja die ja! :9~ (die roelt !!!)

/dev/null

• BC3 Victim
Hoi,

heb hier zelf 2 intelli opticals liggen van Micro$oft. Ze werken gewoon lekker, zonder problemen. (79,- bij Office Centre)(per stuk)8-)

Alleen werken ze niet op USB in Win ME, but who cares, ga mijn 98SE systeem toch niet meer downgraden naar ME :P

• ronaz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-04 19:13

ronaz

Wishmaster

Op woensdag 16 mei 2001 22:58 schreef tva_goku het volgende:

[..]

hehe bull shit
m`n nieuwe iFeel muis van logitech is veel beter dan m`n oude muis.
misschien ligt het aan mij, maar ik moet toe geven dat ik met deze muis een stuk beter ben in Cs dan met een gewone muis
Dit vraag ik me dus echt af, is dit niet gewoon een soort van placebo-effect? Ik kan het me voorstellen dat bepaald moves beter gaan en dat je daardoor beter uit de verf komt, maar echt betere skills door een andere muis? Ik betwijfel het.

IMHO heeft iemand die echt goed is ( ik niet :'( ) geen speciale hardware nodig om te roeleren.

"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)

Pagina: 1