Welke tweaker heeft hier nog meer last van?? Moet gewoon af en toe de wiltjes schoonKRABBEN!!!
toch maar een optische??
toch maar een optische??
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb een Logitech Wheel Mouse Optical..Op dinsdag 15 mei 2001 20:09 schreef LiquidSmoke het volgende:
Toch maar een optische kopen danen suggestie welk merk/type?? draadloos, kabel??
Verwijderd
Yeah, zeker een suggestie: MS Intellimouse Explorer. Is de grijze optical van MS, zitten ook nog eens rete-handige duimknoppen op, echt vreselijk handig! suc6Op dinsdag 15 mei 2001 20:09 schreef LiquidSmoke het volgende:
Toch maar een optische kopen danen suggestie welk merk/type?? draadloos, kabel??
/dev/null
Verwijderd
Nee hoor.......Op dinsdag 15 mei 2001 20:20 schreef Herodion het volgende:
[..]
ok, 2e edit: gewoon lekker een met een kabeltje, zown optical eye zuigt nl stroom, logitech heeft inmiddels al wel een draadloze optical, maar dat is gewoon steeds batterijtje in batterijtje uit
Verwijderd
Op dinsdag 15 mei 2001 20:16 schreef rabbit het volgende:
[..]
Ik heb een Logitech Wheel Mouse Optical..
Die vind ik wel goed.
Op dinsdag 15 mei 2001 20:23 schreef cheat2getpaid.com het volgende:
Logitech Wheel Mouse Optical ???? Leuk een met wieltjes en Optical :-))
Die heb ik ook... prachtdingetjeOp dinsdag 15 mei 2001 21:56 schreef I_Stealth_I het volgende:
supermuisje, die Wheelmouse! 1x proberen en je wilt nooit meer aan die kogel muizen terug denken.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Ik ook. Ding is echt perfect.Op dinsdag 15 mei 2001 20:06 schreef rabbit het volgende:
Ik heb er nooit last van
Optische muis van Logitech he
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Verwijderd
Verwijderd
nope, kheb jaren ge-gamed met een goedkope muis van trust , en nu met mn mouseman wheel optical gaat et stukken beter , kza zelfs sindssdien al in de top10 met firearmsOp woensdag 16 mei 2001 00:51 schreef -KOD- het volgende:
Optical sucked voor gaming
Is alleen maar veel preciezer.Op woensdag 16 mei 2001 00:51 schreef -KOD- het volgende:
Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele
Verwijderd
hehe bull shitOp woensdag 16 mei 2001 00:51 schreef -KOD- het volgende:
ik heb deze muis ook.. is idd een fijne muis, maar ik of ik nu echt veel verschil merk tussen een gewone muis.. kan ik niet zeggen eigenlijkOp woensdag 16 mei 2001 22:17 schreef [J.d.I.] DirtyHarry het volgende:
Gewoon deze muis kopen, is echt perfect! Ik heb hem nu een aantal maanden en ik vind het nog steeds een geweldige muis. Zowel kwa uiterlijk:9 als als in het gebruikO+
[afbeelding]
39
jaja die ja!Op woensdag 16 mei 2001 22:17 schreef [J.d.I.] DirtyHarry het volgende:
Gewoon deze muis kopen, is echt perfect! Ik heb hem nu een aantal maanden en ik vind het nog steeds een geweldige muis. Zowel kwa uiterlijk:9 als als in het gebruikO+
[afbeelding]
/dev/null
Dit vraag ik me dus echt af, is dit niet gewoon een soort van placebo-effect? Ik kan het me voorstellen dat bepaald moves beter gaan en dat je daardoor beter uit de verf komt, maar echt betere skills door een andere muis? Ik betwijfel het.Op woensdag 16 mei 2001 22:58 schreef tva_goku het volgende:
[..]
hehe bull shit
m`n nieuwe iFeel muis van logitech is veel beter dan m`n oude muis.
misschien ligt het aan mij, maar ik moet toe geven dat ik met deze muis een stuk beter ben in Cs dan met een gewone muis
"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)