De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Moederbord ondersteund het wel!Op dinsdag 15 mei 2001 19:34 schreef Cutebritney het volgende:
ps. 3x 512 MB heb je nix aan
* je gebruikt zoveel toch nooit
* je mobo ondersteund het niet
de ballen
Cutebrit
Maar of je er iets aan hebt is een andere vraag.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Zal ik dat ook nog een keer zeggen? Na, ik doe het maar nietOp dinsdag 15 mei 2001 19:35 schreef Tony_Montana het volgende:
Wat heb je nou aan 3x 512mb?
"Hardiskrecording"
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
Ik weet niet wat magneteyezer allemaal doet met zijn pc maar zo''n 700 à 800 mb ram gebruiken is heus niet moeilijk, als je dus zonder swapfile wilt werken en "serieus" werk doet is 3x512 misschien een optie,
direct roepen van: is toch teveel is ZEVER!
''t is niet omdat jij niet erg veel "zwaare" progs draait dat een ander dat niet doet.
''t is niet omdat jij niet erg veel "zwaare" progs draait dat een ander dat niet doet.
kan wel, maar niemand gebruikt 1.5GB ram op een homePC..Op dinsdag 15 mei 2001 19:56 schreef catfish het volgende:
Ik weet niet wat magneteyezer allemaal doet met zijn pc maar zo''n 700 à 800 mb ram gebruiken is heus niet moeilijk, als je dus zonder swapfile wilt werken en "serieus" werk doet is 3x512 misschien een optie,
Als server, oke, maar als gewone pc..neeej
neem dan 768 ofzo...is meeer dan zat.
Hey goed idee zeg, stiekem een rare naam geven aan je thread om nog wat aandacht te krijgen van de mensen hier....
voortaan post ik ook alleen nog maar "man bijt hond" ofzo als topic, dan komen er tenminste mensen kijken en dan replien ze ook nog wel
voortaan post ik ook alleen nog maar "man bijt hond" ofzo als topic, dan komen er tenminste mensen kijken en dan replien ze ook nog wel
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
CB, Moet je eens een A4tje op 9600 dpi gaan scannen en daarna gaan photoshoppen, wedden dat je 1.5 GB veel te weinig vind?
Ik vermoed dat magneereyezer een reden heeft om zoveel ram te willen.
Ik vermoed dat magneereyezer een reden heeft om zoveel ram te willen.
dank je trias.
ik wil gewoon zekerheid dat m`n systeempje niet vastloopt als ik een audiospoor aan het bewerken ben met tig plugins..
maakt het trouwens uit wat voor merk werkgeheugen je neemt icm mobo???
welke dvd brander is goed??
ik wil gewoon zekerheid dat m`n systeempje niet vastloopt als ik een audiospoor aan het bewerken ben met tig plugins..
maakt het trouwens uit wat voor merk werkgeheugen je neemt icm mobo???
welke dvd brander is goed??
Verwijderd
Ik heb nu 768Mb en werkt wel zwaar relaxed. Heb nog maar weinig momenten gehad dat ik tekort kwam. Maar 1Gb zo ik ook prettig vinden. Het is dus niet aan iemand om zo maar te beoordelen dat 1.5Gb te veel is, vraag dan eerst wat ie er in godsnaam mee wil gaan doen ook al klinkt het belachelijk veel en zullen de meesten het ook niet nodig hebben.
edit:
Je was me net voor
Of ik lees gewoon niet ver genoeg |:(|:(
Je was me net voor
Pagina: 1