Toon posts:

[BC3] Inbellen op server via modem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer in te bellen op de server van het bedrijf waar ik werk, nu gaat het inbellen via een ISDN modem wel goed maar thuis, waar ik gewoon een analoog modem gebruik niet :(

Als ik inbel op het nummer komt het modem met een niet bestaand nummer toon..

Iemand enig idee wat dit kan zijn :?
De server draait op Win2k Server, het modem is een dual channel geval waarvan ik het merk zo niet weet. De eerste channel is voor het uitbellen en de tweede voor het inbellen.

Thxs..

• Fabian
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-08 22:42
Hmmm het is erg lang geleden dat ik voor ''t laatst iets met isdn heb gedaan, maar volgens mij moet je bepaalde emulatoren gebruiken voor die isdn kaart zodat ze met analoge modems kunnen communiceren.
Ik had destijds bij mijn teles 16.3 bri kaart een cd''tje waar ze opstonden.
Bij andere merken ben ik ze nog niet tegen gekomen.

Veel Suc6 !

Verwijderd

Topicstarter
Dat had ik idd al begrepen..
Ik moet dus op zoek naar nieuwe drivers voor het ISDN modem die analoog inbellen ondersteunen...

• McMiGHtY
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06:01

McMiGHtY

- burp -

RAS al wel geinstalleerd?

Verwijderd

Topicstarter
De verbinding draait uiteraard via RRAS

Verwijderd

Op dinsdag 15 mei 2001 20:07 schreef dredge het volgende:
De verbinding draait uiteraard via RRAS
Iemand dit nog werkend gekregen? Zit met hetzelfde probleem, inbellen op een win2k server via idsn modem werkt prima, maar via een analoog moden niet.

• EHofman
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-01 20:59
Misschien nulletje weghalen. |:( Heeft toch niks met RAS enzo te maken er wordt immers geen verbinding opgebouwd :Y)

Verwijderd

Op donderdag 21 februari 2002 09:10 schreef EHofman het volgende:
Misschien nulletje weghalen. |:( Heeft toch niks met RAS enzo te maken er wordt immers geen verbinding opgebouwd :Y)
Neeh, nul is het niet, heb ik rekening mee gehouden.
En ik heb wel degelijk met RAS te maken aan de serverkant, daar waar ik in wil bellen..

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-07 20:55

FastBunny

Give it the Works !

Bij mij werkt t wel :? Heeft de lijn wel een eigen nummer gekregen?

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Verwijderd

Op vrijdag 22 februari 2002 11:34 schreef FastBunny het volgende:
Bij mij werkt t wel :? Heeft de lijn wel een eigen nummer gekregen?
Ja, de lijn heeft een eigen nummer, inbellen met mijn isdn modem gaat ook goed, via analoog modem dus niet. Ik krijg dan steeds een bezettoon.
Ik denk dat ik aan de server kant iets moet instellen dat de RAS ook analoge calls accepteert. Maar wat en waar?
Heb al flink gezocht, maar nog niet gevonden.
Iemand nog een idee?
Pagina: 1