" Play the violent strings of my symphony "
Verwijderd
Ik zou voor de E-tech gaan. Ik heb goede ervaringen met e-tech modems, ook qua driver updates, en dat is natuurlijk ook belangrijk als je nog eens een ander besturingssysteem wilt gebruiken
Nou, het zit zo: die 56k6 modem hoop ik niet lang meer te hoeven gebruiken. Hier in Vlijmen is nog geen kabelinternet, maar dat komt dus nog wel. Waarschijnlijk in september. Op dat moment heb ik dus geen fuck meer aan die 56k6 modem. Ik gebruik win98se nog wel een tijdje; das gewoon ut beste voor games.Op dinsdag 15 mei 2001 19:28 schreef mennol het volgende:
Ik zou voor de E-tech gaan. Ik heb goede ervaringen met e-tech modems, ook qua driver updates, en dat is natuurlijk ook belangrijk als je nog eens een ander besturingssysteem wilt gebruiken
Verwijderd
Bij Funprice kan je het E-tech modem voor 69 gulden kopen, dat scheelt al weer. Ik heb het zelf gisteren gekocht voor een kennis, wiens modem door de bliksem was getroffen.
Maar nog niet in een bak gepleurd, dus ik weet niet of het goed werkt. De driversupport van E-tech is iig wel goed, da''s een pre.
Als die andere ook goede driversupport heeft, zou ik daar voor gaan. Anders voor de E-tech.
Maar nog niet in een bak gepleurd, dus ik weet niet of het goed werkt. De driversupport van E-tech is iig wel goed, da''s een pre.
Als die andere ook goede driversupport heeft, zou ik daar voor gaan. Anders voor de E-tech.
Heeft er misschien iemand ervaring met de Twister 56k6 modem?
koop die zooi niet !
Intern is altijd beter als zo''n slap ding over de seriele poort....
Intern is altijd beter als zo''n slap ding over de seriele poort....
Verwijderd
[edit]Op woensdag 16 mei 2001 20:50 schreef Symphony-X het volgende:
Heeft er misschien iemand ervaring met de Twister 56k6 modem?
Ow wacht ff, ik zit naar de bovenste te kijken, de externe dus...
de interne ken ik niet en kan ik dus niks over zeggen...
interne modems (en vooral die etech bakken)
zijn tegenwoordig of softwarematig, of half softwarematig.
allebij moet je niet hebben...
koop een externe, van etech f zo. weet je zeker dat je een hardware modem heb.
wat ik helemaal
vind, zijn die computer boeren die die etech pci barrels als hardware modems aangeven, terwijl ze dat niet zijn. er word nogsteeds een stukje door software gedaan, en dat merk je als je bv gaat inbellen. systeem blijft ffe hangen, en winamp word gek....
zijn tegenwoordig of softwarematig, of half softwarematig.
allebij moet je niet hebben...
koop een externe, van etech f zo. weet je zeker dat je een hardware modem heb.
wat ik helemaal
Ik had die etech, en heb inmiddels ISDN.
Die e-tech was bij mij totaal bagger. Het modem downloadde wel goed enzo, maar als er een TL balk, of een halogeen licht aan en uit werd gedaan werd er een seconde of 10 geen data doorgestuurd. Dus een spel disconnecte, downloads gingen soms verder. Ik weet niet of het aan de stroomvoorziening hier lag of de modem.
Maar je had geen last van de storing als je op 33k6 connecte, het frequentiebereik van de storing werd dus pas merkbaar bij 56k.
Die e-tech was bij mij totaal bagger. Het modem downloadde wel goed enzo, maar als er een TL balk, of een halogeen licht aan en uit werd gedaan werd er een seconde of 10 geen data doorgestuurd. Dus een spel disconnecte, downloads gingen soms verder. Ik weet niet of het aan de stroomvoorziening hier lag of de modem.
Maar je had geen last van de storing als je op 33k6 connecte, het frequentiebereik van de storing werd dus pas merkbaar bij 56k.
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
Verwijderd
Ik heb een E-Tech werkt perfect alleen destijds bij de grote 1 gehaald 
Echt hopeloos die winkel!
Echt hopeloos die winkel!
Mijn zus heeft een e-tech, die werkt wel goed.
Lachen trouwens dat in de Tweakergallery (zie sig) de meeste mensen denken dat het een 56k6 modem is ipv een 56k modem. Haha, dat geeft het niveau weer van de gemiddelde tweaker!
Lachen trouwens dat in de Tweakergallery (zie sig) de meeste mensen denken dat het een 56k6 modem is ipv een 56k modem. Haha, dat geeft het niveau weer van de gemiddelde tweaker!
ik weet dat er aan het begin van win2k dat er problemen waren met de e-tech drivers voor interne modems. nu is dat inmiddels verlopen.
btw ik heb een externe E-Tech 56k en daar ben ik zeer over te spreken.
MyCom
E-Tech
56K PC156MO intern faxmodem PCI 45,00
ik denk dat ik als ik jouw was toch ff naar mycom zal gaan en die E-tech te kopen.
btw ik heb een externe E-Tech 56k en daar ben ik zeer over te spreken.
MyCom
E-Tech
56K PC156MO intern faxmodem PCI 45,00
ik denk dat ik als ik jouw was toch ff naar mycom zal gaan en die E-tech te kopen.
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Pagina: 1