Toon posts:

[BC3] Laptop HD 2.5" in Tower -> 3.5"

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gebruik gewoon zo''n stukje van een 5,25" naar 3,50" en de rest wat tweaken met wat ijzer, schroefen, ringetjes, etc.

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 23:57

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Ik heb mijn hardeschijf in mijn laptop vervangen door een groter exemplaar, dus ik heb er 1 over. Is het mogelijk om deze gewoon in mijn ''Normale'' Pctje te stoppen ? dus een 2,5" naar 3,5" converter heb ik nodig. Bestaan deze ? Weet iemand waar je die dingen verkoopt ?

Bedankt !

http://www.xbmcfreak.nl/

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Ja ik heb ooit een bracket gehad waarmee ik een 2,5" HD in mijn PC kon stoppen en gewoon de IDE kabel er op aan kon sluiten. Helaas heb ik die niet meer maar ze bestaan wel. Erg handig om mee te nemen naar andere.. je hebt gewoon een paar gig bij je en niet groter dan een pakje sigaretten.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:20

Opa

Nu Multifocaal!

Jamaar wacht ff.....

De Laptop IDE aansluiting levert ook de voeding. Je zal toch een soort adapter moeten kopen waarop je een power kabel uit je voeding en je 40 pins kabel op aansluit.
Probeer eens bij Alternate.nl of ASCI.nl of ze kant en klare oplossingen verkopen.

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

• Griffin2k
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-08 22:12
Zoek je zoiets???
www.tweakers.net/aanbod/16816 ;)

Zonnepanelen 3950Wp - DMEGC 6x395Wp (ZW 2°) + DMEGC 4x395Wp (ZW 28°) - Solis 3.6 ; Easee Charge Lite 11kW + Easee Equalizer (Load Balancing) ; BMW iX1

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Dat was geen probleem met het bracket. Je schoof de 2,5" HD op stekker op een printplaat waaruit weer een voeding - en IDE aansluitingen kwamen.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

www.sunrisepro.com (of was t .nl ?) heeft ze zeker (ff bellen, website nog niet helemaal op orde), adapter voor 2.5" harddisk op ide kabel aan te kunnen sluiten kost fl 15,-
Ik heb er zelf nog 2 liggen.
Pagina: 1