De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Mycom op de zijlweg? Of computer planet of zow in de kruisstraat. In Haarlem Noord weet ik ook nog de Computer WorkShop. Die zit op de hoek Zaanenstraat, Rijksstraatweg, maar die vind ik toch wel erg duur... Weet dus ook niet hoe de service is aangezien ik niet te duur koop
Computerland aan de Zuider Emmakade (aan de andere kant van de leidsevaart vlak bij de nieuwe Bavo)
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
als mijn topografie goed (weet ik dus nie zeker)
ligt het in de buurt van naarden en daar zit comptechworld is een hele goeie winkel en betrouwbaar kijk maar in de pricewatch krijgt een hoog punt
ligt het in de buurt van naarden en daar zit comptechworld is een hele goeie winkel en betrouwbaar kijk maar in de pricewatch krijgt een hoog punt
specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt
Mycom vind ik zelf toch 1 van de allerbeste PC winkels. Ik bouw alles zelf maar als ik voor iemand een compleet systeem zou moeten kopen of iemand moeten verwijzen naar een shop dan is het Mycom.
Ik koop daar sinds 1998 en heb nog NOOIT problemen gehad.. vriend van me had wel een dood moederbord, hup meteen omruilen die handel. En dat stel ik enorm op prijs.
Mycom, 2 duimen.
Ik koop daar sinds 1998 en heb nog NOOIT problemen gehad.. vriend van me had wel een dood moederbord, hup meteen omruilen die handel. En dat stel ik enorm op prijs.
Mycom, 2 duimen.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)