De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
als je Word wilt gebruiken.... tsja.... overkill...
Waarom??? Wat is er mis met de CD-ROM speler?? Prima dingetje...Op dinsdag 15 mei 2001 16:47 schreef stiena het volgende:
andere cd-rom speler.....?
En misschien is een brander nog een optie? En een DVD-speler i.p.v. een CD-rom speler??
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Hoofdgebruik zal gemiddeld 5 uur per dag internetten zijn en een uurtje of 2 per dag gamen en dan adobe programma''s voor het maken van homepage.
Brander heb ik al en dvd speler hoef ik nog niet.
Wat betreft AMD vind ik wel een optie heb ik ook erg goed over nagedacht alleen dat gedoe met die brakke via chip vind ik niet zo een fijne gedachte.
Overigens worde de pc uitgerust met 256 MB geheugen en met een matrox g400 32 MB (deze word zo snel mogelijk vervangen door een andere kaart, het lieft Matrox dus daarme wacht ik nog even)
Verwijderd
Koop dan liever een Duron 800-900 &
Kleinere harde schijf
Zo groot zijn die spellen niet en als je webpagina''s gaat maken die zo groot zijn dat ze er niet oppassen dan zal niemand ze ooit kunnen zien
Beetje een overkill voor wat je ermee wilt doen. Het kan goedkoper.....
Duron is voormij geen optie ik wil het liefst of een Pentium 3 of eventueel een AMD Thunderbird alleen dan zit ik weer met die via chip (zie eerdere post)
beetje veel geld > 700 piek. ik had een amd 900mhz voor 350. ennuh...neem geen aopen cd speler en zeker niet de 52x BOEM
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
En wat betreft de monitor ik heb een Iiyama 17" A702HT Vision Master Pro 410
Op dinsdag 15 mei 2001 16:48 schreef DaRKoNe het volgende:
[..]
Waarom??? Wat is er mis met de CD-ROM speler?? Prima dingetje...
daarom nieOp dinsdag 15 mei 2001 17:01 schreef darthbrute het volgende:
ennuh...neem geen aopen cd speler en zeker niet de 52x BOEM
Ik heb zelf een 36x AOpen gehad... KADUUK! Ik heb nu een 40x AOpen.... BIJNA KADUUK (begint dezelfde kuren te vertonen als de vorige) Voor mij geen AOpen meerOp dinsdag 15 mei 2001 17:08 schreef Ikke21 het volgende:
Wat is er mis met de Aopen CD-rom speler?
omdat deze niet volle snelheid draait tenminste niet goed gaat snel kapotOp dinsdag 15 mei 2001 16:48 schreef DaRKoNe het volgende:
[..]
Waarom??? Wat is er mis met de CD-ROM speler?? Prima dingetje...
en asus 50x is gewoon simpel weg beter
specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt
mijn board is de enige van een stuk of 5 exemplaren die het nog doet
ik heb een aopen 40x cd-speler, die wonder boven wonder, nog werkt ook
ik heb een aopen crw 9420 fikker, absoluut een bagger-apparaat, maar ik gebruik em tot-ie helemaal kapot is.
dus, het werkt wel voor mij, maar volgende keer neem ik lekker wat anders.