[BC3] Wat vinden jullie van dit systeem

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
IBM Deskstar 75GXP, 30Gb, IDE, 8.5ms, 7200rpm 399.00
Intel Pentium III 1000, 133Mhz, 256Kb, FCPGA, Box 719.00
MSI 815EP Pro, FCPGA, 6xPCI, 4xDimm, ATX 329.00
AOpen Bigtower ATX, 300Watt Aquamarine (HQ08D) 279.00
AOpen CD-952E 52x CD-Rom ATAPI 109.00
Sony 3,5" Diskdrive 1.44Mb 45.00
CoolerMaster DCD-4002 Harddisk cooler 65.00
JustCooler System Fan 8x8cm, 2500rpm, 25.00
Totaalbedrag 1995.00

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• WiD
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-08 13:30

WiD

Waarvoor moet het systeem dienen?

• BC3 Victim
Internetten, homepage''s maken en niet al te vaak gamen en dan vooral games als Age of Empire 2, simcity 3000 en Civilization call to power enz.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• stiena
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-08 09:03
andere cd-rom speler.....?

• BC3 Victim
ziet er leuk uit als je multitrack recording doet met 12 tracks tegelijk of een server met 1000 personen in je FTP...

als je Word wilt gebruiken.... tsja.... overkill...

• DaRKoNe
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-11-2025
Op dinsdag 15 mei 2001 16:47 schreef stiena het volgende:
andere cd-rom speler.....?
Waarom??? Wat is er mis met de CD-ROM speler?? Prima dingetje...

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Waarom geen AMD? Is goedkoper dan Intel.
En misschien is een brander nog een optie? En een DVD-speler i.p.v. een CD-rom speler??

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

• BC3 Victim
Pc is niet bedoeld om alleen Word te gebuiken en gamen ja dat zal er zeker mee gebeuren alleen niet 24x7 uur. Wat dus inhoud dat het niet alleen een pure games pc is.

Hoofdgebruik zal gemiddeld 5 uur per dag internetten zijn en een uurtje of 2 per dag gamen en dan adobe programma''s voor het maken van homepage.

Brander heb ik al en dvd speler hoef ik nog niet.

Wat betreft AMD vind ik wel een optie heb ik ook erg goed over nagedacht alleen dat gedoe met die brakke via chip vind ik niet zo een fijne gedachte.

Overigens worde de pc uitgerust met 256 MB geheugen en met een matrox g400 32 MB (deze word zo snel mogelijk vervangen door een andere kaart, het lieft Matrox dus daarme wacht ik nog even)

Verwijderd

Als je een beetje wil internetten en homepagina''s bouwen en wat van die simulatie-spellen wil spelen, dan heb je echt niet zo''n systeem nodig.....

Koop dan liever een Duron 800-900 &
Kleinere harde schijf

Zo groot zijn die spellen niet en als je webpagina''s gaat maken die zo groot zijn dat ze er niet oppassen dan zal niemand ze ooit kunnen zien :)
Beetje een overkill voor wat je ermee wilt doen. Het kan goedkoper.....

• BC3 Victim
Harde schijf grote is omdat ik nogal veel data download en MP3 en troep en vind ik wel handig als ik dat ergens kwijt kan totdat ik weer eens de puf heb om dat alles uit te zoeken en eventueel op cd''s te branden. Ik heb nu een 15,3 GB hard disk en die zit steeds prop vol.

Duron is voormij geen optie ik wil het liefst of een Pentium 3 of eventueel een AMD Thunderbird alleen dan zit ik weer met die via chip (zie eerdere post)

• BC3 Victim
Intel Pentium III 1000, 133Mhz, 256Kb, FCPGA, Box 719.00

beetje veel geld > 700 piek. ik had een amd 900mhz voor 350. ennuh...neem geen aopen cd speler en zeker niet de 52x BOEM >:)

• Scipionyx
  • Niet online
Wat voor monitor heb je / ga je eigenlijk kopen?? Als je je gaat bezighouden met webdesign e.d. is een (minimaal)17" echt geen overbodige luxe hoor. Ikzelf heb een 19" en ook ik hou me bezig met webdesign en 3D (kortom, bijna alles wat grafisch is 8-))

2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.

• BC3 Victim
Wat is er mis met de Aopen CD-rom speler?

En wat betreft de monitor ik heb een Iiyama 17" A702HT Vision Master Pro 410

• stiena
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-08 09:03
Op dinsdag 15 mei 2001 16:48 schreef DaRKoNe het volgende:

[..]

Op dinsdag 15 mei 2001 17:01 schreef darthbrute het volgende:

ennuh...neem geen aopen cd speler en zeker niet de 52x BOEM >:)
daarom nie :)

• Scipionyx
  • Niet online
Op dinsdag 15 mei 2001 17:08 schreef Ikke21 het volgende:
Wat is er mis met de Aopen CD-rom speler?
Ik heb zelf een 36x AOpen gehad... KADUUK! Ik heb nu een 40x AOpen.... BIJNA KADUUK (begint dezelfde kuren te vertonen als de vorige) Voor mij geen AOpen meer :(

• Dreamer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-06 12:47

Dreamer

Foutje

Op dinsdag 15 mei 2001 16:48 schreef DaRKoNe het volgende:

[..]

omdat deze niet volle snelheid draait tenminste niet goed gaat snel kapot

en asus 50x is gewoon simpel weg beter >:)

specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt

• BC3 Victim
ik heb een aopen ax6b mobo...
mijn board is de enige van een stuk of 5 exemplaren die het nog doet :o

ik heb een aopen 40x cd-speler, die wonder boven wonder, nog werkt ook

ik heb een aopen crw 9420 fikker, absoluut een bagger-apparaat, maar ik gebruik em tot-ie helemaal kapot is.

dus, het werkt wel voor mij, maar volgende keer neem ik lekker wat anders.

Pagina: 1