Toon posts:

[BC3] G450 PCI waar kopen???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
zoek me weer eens de pl***is....iemand suggesties? opmerkingen over "koop toch een agp of ander merk" hoop ik niet te krijgen.
Ik wil een G450 PCI.
kan hem via de matroxshop online bestellen maar das een beeeeeeetje duur....ben benieuwd
TIA

DaBuzzz:Z:Z:z:z

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:05
Pricewatch???

Verwijderd

Topicstarter
/pricewatch?/

nee das waar je begint met zoeken natuurlijk, er wordt niet aangegeven of het een pci of agp apparaat betreft en de onderliggende levernaciers heb ik al doorgeplozen

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
een beller is sneller...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:05
Op dinsdag 15 mei 2001 16:09 schreef DaBuzzzzz het volgende:
/pricewatch?/

nee das waar je begint met zoeken natuurlijk, er wordt niet aangegeven of het een pci of agp apparaat betreft en de onderliggende levernaciers heb ik al doorgeplozen
Probeer via de Matrox site de Nederlandse importeur te vinden en bel ze op. Dat deed ik ook altijd als ik wilde weten waar je iets kunt kopen :)

Verwijderd

Topicstarter
hehehehe zogezegd zo gedaan,
antwoord aan de telefoon PCI????? huh????

effe vragen ben zo truch......afijn 2 minuten later......sja, bestaat inderdaad maareh die kunnen wij niet bestellen....

lekker bedrijf daar,,,,,pffff, beetje jammer

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
tsja... volgende bedrijf dan maar bellen...

Ik had info gevraagd over de RT2000 capture kaart en ik kreeg toen een hele dealerslijst van Matrox...
Als ze iets hebben dan is het wel perfecte 2D, prachtige dual head en een super support afdeling...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
vanweg die 2d en dual head en perfecte TV out wil ik dat ding dan ook hebben, gamen doe ik nauwelijks...verder nog toppie systeempje, alleen jammer van die onboard video....zag inderdaad nog een paar adresjes...de volhouder wint gaan we maar even van uit

Verwijderd

Topicstarter
trouwes, jou probleem in je sig heb ik ghier ook met een MITAC HP board, wil onder die verrotte shell van HP komen voor meer opties, nix gelukt nog ook niet modden van de bios dump bin

• gjkamstra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:12
probeer asci een (www.asci.nl), hij staat er niet bij, maar ze kunnen hem vast wel regelen , meel ze maar ff

Hier had een grappige signature moeten staan, maar helaas: geen inspiratie

Verwijderd

Topicstarter
202390-b21 matrox g450 pci 16mb ctlrns 499,98 1

hmzzzzz ze hebben m iig....beeetje prijzig maar we komen verder...bedankt iig
Pagina: 1