[BC3] Ram geheugen voor compaq

Pagina: 1
Acties:

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik heb een Compaq Deskpro EP staan.

Is dus een PIII 500, en daar wil ik een reepje van 128mb bijplaatsen.

Kan ik elk merk nemen? Of moet ik voor een bepaald merk kiezen omdat het een Compaq is?

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:05
Bepaald merk, o.a. te koop bij Mycom, www.mycom.nl

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Volgens mij hebben we gewoon ''normaal'' PC100 geheugen in onze EP''s gestoken hoor. Kwam dacht ik bij Graficall vandaan of Mycom o.i.d.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

Al het "hassiebassie" geheugen werkt op een deskpro ep/en... alleen de compaq servers zijn wat kieskeuriger met geheugen

• Timmey
  • Niet online
3 verschillende antwoorden :? :o

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 13:56

bloasfist

Slot-A Crew

om er nog maar een antwoord bij te doen; ik dacht dat het compaq geheugen moest zijn.

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

• MadMurdock
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
ik had hier een presario staan, die moest per se compaq geheugen hebben.

heb je niet nog ergens anders een pc100 reepje liggen?

het kan ook zijn dat die met Kingston geheugen werkt, is altijd nog goedkoper dan compaq

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb eens uit een Compaq met AMD K6-333 de SDRAM in mijn AMD K6-350 systeempje gehad, maar dat werd niet herkend, en andersom ook niet... schenen toch afwijkend te zijn...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• kieskes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:00
heb hier een oude comprak staan, deze slikt (gelukkig?) wel alle geheugen..

• Stuff
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-06-2010

Stuff

*ploink*

De meeste winkels hebben een 8 dagen niet-goed-geld-terug garantie. Bestel gewoon wat compaq geheugen samen met wat PC100 geheugen en kijk welke werkt. Degene die niet werkt stuur je terug. :)

http://www.vado.org -- Videogames are a conduit for the soul. They expand our lives, channel our imagination, test our skillz. Games exist as a channel for the boundless energy of people all over the world. -MegaTokyo

• Timmey
  • Niet online
Jullie hebben ''t over PC100... PC133 kan niet :?

Sorry, ben nog een newbie op ''t gebied van hardware :o

• DaRealRenzel
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-08 22:45

DaRealRenzel

Overtuigd Dipsomaan

Voor degenen die het niet weten:

Als je een Compaq niet met officieel Compaq geheugen uitbreidt, geeft Compaq geen garantie op het uitgebreide geheugen EN op het Compaq geheugen. Je kunt elk soort geheugen er in prikken (neem wel kwaliteit, compaq''s zijn kieskeurig m.b.t. timing etc). Voor Servers heb je ECC / Parity chips nodig.

Da Groente.

Nothing is a problem once you've debugged the code

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Nu online

ChUcKiE

Dus........

Klopt, want ik heb hiero een Compaq Deskpro EN, met een PIII 733..dat compaq geheuegen heb ik eruit gemieterd en er twee dimms van 256MB PC133 in gedaan (VTEC?) die dimmetjes waren ooit nog eens 179,-- bij Gistron, toen net op het laagste niveau gekocht!! en het loopt als een trein! Vroeger met die Simms was dat anders...

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Pagina: 1