Op dit moment heeft mijn baas een Dell Latitude, maar deze vind hij te zwaar. Weet iemand een goede lichtere laptop?
Ik geloof dat Dell ook een lichte laptop in hun assortiment heeft. Weet niet welke. Weegt 1,5 kilo.
Dell latitude te zwaar dat ding weegt haast niks ten minste de LS400 dan hebben wij hier op de zaak ook en is een zeer klein compacte lichte laptop. (volgens de dell site weegt deze laptop 1.56kg (with 4-cell battery)
IBM heeft ook nog wel een paar leuke laptopjes die haast niks wegen weet alleen het type even niet meer
IBM heeft ook nog wel een paar leuke laptopjes die haast niks wegen weet alleen het type even niet meer
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ja wij hebben inderdaad niet die latitude, dus dat is wel een goede optie.Op dinsdag 15 mei 2001 17:37 schreef Ikke21 het volgende:
Dell latitude te zwaar dat ding weegt haast niks ten minste de LS400 dan hebben wij hier op de zaak ook en is een zeer klein compacte lichte laptop. (volgens de dell site weegt deze laptop 1.56kg (with 4-cell battery)
Nou heb ik nog een verzoekje van hogerhand gekregen. Ze hebben iemand gezien die een laptop had met ingebouwde telefoon
Heeft iemand enig idee wat ik me daarbij kan voorstellen
Laptop met ingebouwde telefoon??? dat heb ik nou nog nooit gezien wel met modem maar zeker niet met een ingebouwde telefoon.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
De nieuwe notebook van Maxdata Vision 100c weegt slechts 1,6 kg.
Voor meer informatie:
http://www.pcvergelijk.com/shop
Voor meer informatie:
http://www.pcvergelijk.com/shop
Bij toshiba hebben ze ook een lijn lichte laptops... en die zien er nog eens kewl uit ook.
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
Nokia CommunicatorOp woensdag 16 mei 2001 10:04 schreef Blindfold het volgende:
[..]
Ja wij hebben inderdaad niet die latitude, dus dat is wel een goede optie.
Nou heb ik nog een verzoekje van hogerhand gekregen. Ze hebben iemand gezien die een laptop had met ingebouwde telefoon![]()
Heeft iemand enig idee wat ik me daarbij kan voorstellen
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
Verwijderd
Dat met die telefoon kan ik mij inderdaad niet voorstellen. Ik zou toch even naar de lattitute L400 kijken met 1,56 Kg is die erg licht.
Is deze eigenlijk compatible met de C-dock docking stations van Dell. Die hebben we namelijk alOp woensdag 16 mei 2001 10:37 schreef Henkules het volgende:
Dat met die telefoon kan ik mij inderdaad niet voorstellen. Ik zou toch even naar de lattitute L400 kijken met 1,56 Kg is die erg licht.
Libretto misschien? Is erg klein, en weegt niet zoveel, weet niet hoeveel kilo:(
Ze zijn alleen niet meer nieuw te koop, de snelste is d8 * Eastern een P200MMX of P233MMX.
Ze zijn alleen niet meer nieuw te koop, de snelste is d8 * Eastern een P200MMX of P233MMX.
Verwijderd
ik heb het nagevraagd maar helaas past er niet op doordat ze zo licht en klein zijn heb je hiervoor een aparte dock nodig die op de L past.Op woensdag 16 mei 2001 11:13 schreef Blindfold het volgende:
[..]
Is deze eigenlijk compatible met de C-dock docking stations van Dell. Die hebben we namelijk al
Helaas, maar bedankt voor het uitzoeken.Op woensdag 16 mei 2001 11:24 schreef Henkules het volgende:
[..]
ik heb het nagevraagd maar helaas past er niet op doordat ze zo licht en klein zijn heb je hiervoor een aparte dock nodig die op de L past.
is die laptop van sony niet de lichtste laptop die er is??
http://www.sonystyle.com/vaio/sr/index.html
http://www.sonystyle.com/vaio/sr/index.html
Shit ik heb laatst in een blad laptops gezien van titanium (serie heette ook Titanium) er stond bij dat ze heel licht waren.
Ik ga ff zoeken of ik het terug kan vinden.....
......en daar ben ik weer, deze bedoelde ik:
www.apple.com/powerbook/
zijn errug mooi, en errug Mac.
deze wegen iets meer als 2,5 kilo.
Ik ga ff zoeken of ik het terug kan vinden.....
......en daar ben ik weer, deze bedoelde ik:
www.apple.com/powerbook/
zijn errug mooi, en errug Mac.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
En kost slechts 8500 gulden in de goedkoopste uitvoeringOp woensdag 16 mei 2001 20:32 schreef flagg het volgende:
zijn errug mooi, en errug Mac.deze wegen iets meer als 2,5 kilo.
Ach zijn baas heeft geld zat, vorig jaar nog een auto van bijna een ton gekocht, en die gebruikt hij alleen in de weekenden.Op woensdag 16 mei 2001 20:39 schreef biobak het volgende:
[..]
En kost slechts 8500 gulden in de goedkoopste uitvoering
[edit] typo
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Pagina: 1