[BC3] ACER Notebook en win2k?!

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hallo allemaal,

Ik heb voor mijn werk een ACER Notebook.
Helaas werd dit fijne machientje afgeleverd met Windows ME en 2,5 gig aan rotzooi. Uiteraard wil ik dit eraf mikken (wie niet?) om er Win2k Pro op te zetten.
Weten jullie of dit kan, en of dan alles nog naar behoren werkt?! (Video en sound vast wel, maar ook het touchpad en scherm e.d.?)

Tnx.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Talon
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-08 13:52

Talon

Booooom !

Dat is geen probleem....
maar wees slim en schrijf even de gegevens van je hardware op uit je systeem info...
mocht er dan wat mis zijn en een drivertje ontbreken... dan is die op het net wel te vinden.
Dus Succes met herinstaleren.
P.s. Als er proggies van acer zelf op zitten : neem even contact met ze op of je een kopietje kan krijgen.
Als dat niet kan moet je namelijk een andere manier vinden en bespaar je jezelf een hoop gekloot ...
(Acer zuigt en big time)

• BC3 Victim
heb zelf ook een acer en deze werd afgeleverd met Win98 ben zelf meteen overgestapt naar ME en hierna naar 2K, alles wordt zonder problemen herkent, en werkt perfect (alleenwert mijn PCMCIA netwerkaart niet meteen herkend, had drivertje nodig...)
veel suc6

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Ik heb alles draaiend, alleen mijn ingebouwde modem niet :( ...
Heeft iemand enig idee?

Tnx....

Verwijderd

Welk modem?

• BC3 Victim
Ik heb een Travelmate 202T
Daar zit een "softmodem"in. Win2K detecteert hem wel, maar kan geen geschikte drivers vinden.
Ook bij Acer is nix te vinden....
Kheb inmiddels win98 en winME drivers geprobeert, maar dat kwam de stabiliteit van win2K niet ten goede :'(
M.a.w. wie weet welk modem ik moet selecteren als "softmodem"? Het is volgens mij een poortje dat rechtstreeks op mijn mobo zit. Iig geen PCMCIA kaart....

Tnx

• BC3 Victim
Eindelijk de drivers gevonden.... :)
Op de website van IBM.... :?

Mocht iemand ze nodig hebben, mail maar ff....

GRTZ

Pagina: 1