De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
maar wees slim en schrijf even de gegevens van je hardware op uit je systeem info...
mocht er dan wat mis zijn en een drivertje ontbreken... dan is die op het net wel te vinden.
Dus Succes met herinstaleren.
P.s. Als er proggies van acer zelf op zitten : neem even contact met ze op of je een kopietje kan krijgen.
Als dat niet kan moet je namelijk een andere manier vinden en bespaar je jezelf een hoop gekloot ...
(Acer zuigt en big time)
veel suc6
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Heeft iemand enig idee?
Tnx....
Daar zit een "softmodem"in. Win2K detecteert hem wel, maar kan geen geschikte drivers vinden.
Ook bij Acer is nix te vinden....
Kheb inmiddels win98 en winME drivers geprobeert, maar dat kwam de stabiliteit van win2K niet ten goede
M.a.w. wie weet welk modem ik moet selecteren als "softmodem"? Het is volgens mij een poortje dat rechtstreeks op mijn mobo zit. Iig geen PCMCIA kaart....
Tnx
Op de website van IBM....
Mocht iemand ze nodig hebben, mail maar ff....
GRTZ